the-copy Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Har länge undrat vad han/hon sjunger i denna låt, eller är det ens nått dom sjunger eller är det bara nått ljud som denne har för sig med? http://thecopy.mine.nu/dump/mysko.wav (har ingen wav->mp3, så det är en 500kbs wavfil) Själv tycker jag det låter såhär: *nått*! In the rymthm of *nått* Redigerad 29 oktober, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kanske... "Feel the rythm... oh..."? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kanske... "Feel the rythm... oh..."? Mjo, kanske det! Mysteriet är dock fortfarande olöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kanske... "Feel the rythm... oh..."? Håller med Axel här. Låter som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag pitchade ned farten på låten och fick då "In teh rythm ohh" eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Hon säger ju klart: Sööööööö.... in the rythm..... of..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ibörjan kan det vara "I" (jag) , alternativt ooh/aah in the rythm of, of. Sen börjar låten/rythmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag förklarar mysteriumet löst! gtasajten har löst ännu ett fall. Så nu kan vi lagra i arkivet att den enda meningen i låten dj panda - listen är: Ibörjan kan det vara "I" (jag) , alternativt ooh/aah in the rythm of, of. Sen börjar låten/rythmen för att citera Colan k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts