Blaque Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Är det bara för mig som Forumändringar-forumet alltid är sorterat efter Topic Start Date och inte, som på alla den andra forumen, efter Last Post Date?? Jag har ändrat och ändrat, men det byter alltid tillbaka automatiskt... Väldigt störande eftersom de trådar som det finns nya inlägg i kan ligga längst ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Är det bara för mig som Forumändringar-forumet alltid är sorterat efter Topic Start Date och inte, som på alla den andra forumen, efter Last Post Date?? Jag har ändrat och ändrat, men det byter alltid tillbaka automatiskt... Väldigt störande eftersom de trådar som det finns nya inlägg i kan ligga längst ner på sidan. Nej så är det för mig med. Hade tänkt göra en post om det gjorde du istället. Det är som sagt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ta bort cookies då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jag har också det problemet och hade tänkt starta om topic om det länge men det blev aldrig av. Bra att du tog upp det Blaque så hultan kanske kan fixa det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Tanken från början var att dom nyaste nyheterna skulle vara längst upp men nu när det finns så många topicar där så kan jag hålla med er om att det blir jobbigt om någon tex. postar något på sida 2. Men jag ska ändra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Jag ser att det är ändrat nu. Nu är det mycket lättare att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Tack för det Hultan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 ta bort cookies då *fnys* Varför inte äta upp dom istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 *fnys* Varför inte äta upp dom istället? för en gångs skull kommer du med en kul kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 för en gångs skull kommer du med en kul kommentar... Va den rolig? Jag börjar få humor! Vad heter Finlands sämsta skidåkare? (borde ni kunna...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 vet ej... sveriges sämsta rallyförare heter iallafall Åke Vilse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Hehe. Den sämsta skidåkare heter... ... Inge Glid. Men nu slutar vi så inte topicen blir låst. Annars kan man starta en ny topic med rolige historier, eller ta upp en gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts