Hultenius Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nu är det vintertid igen och forumet har i vanlig ordning fått sin klocka omställd. Ni behöver alltså inte fixa med vintertid i era egna profiler, detta fixas globalt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Sweet! Vilken tur att du råkade komma in och ändra det så snabbt, du som "inte alls" har koll på forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Mycket bra! Hoppas du är lite mer aktiv i fortsättning, Men moderatorerna gör ett toppenjobb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nu är det vintertid igen och forumet har i vanlig ordning fått sin klocka omställd. Ni behöver alltså inte fixa med vintertid i era egna profiler, detta fixas globalt! Förlåt för offtopic men...varför har du varit borta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Förlåt för offtopic men...varför har du varit borta? Du kan räkna med att få svar om sisådär 5 månader. När det är dags att ställa om för sommartid dvs,. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Sweet! Vilken tur att du råkade komma in och ändra det så snabbt, du som "inte alls" har koll på forumet... Jag tror inte att han råkade komma in, han visste väl om att det var vintertid och han visste väl även om att han ägde ett forum med sisådär 10 000 medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Hultan is back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Hultan is back Tror jag inte...snarare borta igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Du kan räkna med att få svar om sisådär 5 månader. När det är dags att ställa om för sommartid dvs,. Ja, men då är det ju lugnt, då slipper jag skramma bort honom, då'rå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Skitbra, så slipper vi ha fel tid i några månader som förra året. Hultan är nog ej tillbaka, typ Las Active: 29 October 2006 - 11:39... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Jag tror inte att han råkade komma in, han visste väl om att det var vintertid och han visste väl även om att han ägde ett forum med sisådär 10 000 medlemmar. Ironi är inte din starka sida va?! Redigerad 30 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag tror inte att han råkade komma in, han visste väl om att det var vintertid och han visste väl även om att han ägde ett forum med sisådär 10 000 medlemmar. 8 439 .psst. - Vi får hålla våra tummar att Hultan blir aningen mer aktiv, Tror inte det händer dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 8 439 .psst. - Vi får hålla våra tummar att Hultan blir aningen mer aktiv, Tror inte det händer dock Tycker ändå det är lite dåligt utav honom att bara försvinna utan att säga något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Tycker ändå det är lite dåligt utav honom att bara försvinna utan att säga något Han sa faktiskt till. Hmm... Ska se om jag hittar det. Edit: Hittar inte. Om någon gör det kan väl den vänliga själen posta länk? Redigerad 1 november, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Han sa faktiskt till. Hmm... Ska se om jag hittar det. Edit: Hittar inte. Om någon gör det kan väl den vänliga själen posta länk? Det här menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det här menar du? [O][T] skrev "Markus" i slutet av inlägget. INTE [O][T] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 [O][T] skrev "Markus" i slutet av inlägget. INTE [O][T] Det kanske var för att göra det lite mer personligt och seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det kanske var för att göra det lite mer personligt och seriöst? Vem vill inte vara seriös i en sån tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Det kanske var för att göra det lite mer personligt och seriöst? Oj då, nu låter jag helt känslolös. Det var iaf inte meningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vem vill inte vara seriös i en sån tråd Medlemmen "bär". Tyckte det var helt rätt att han fick en varning, men han borde få en korttidsban istället/också. Jag visste inte att Hultan gått ut "offentligt" med det som hände, utan trodde bara vissa fått veta det genom MSN och att det sedan spritt sig lite smått på forumet. Så hemskt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts