Wolfi Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag har hittat en ny mobiltelefon, problemet är att den är bunden till telia och jag hittar den bara som bunden till telia. Men jag vill ha kvar mitt telenor abonemang. finns de något sätt man kan göra så att mobiltelefonen kan använda telenor abonemanget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gå till en Arab-butik och be dem öppna den till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gå till en Arab-butik och be dem öppna den till dig. be dom öppna den? Kan man inte göra de själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 be dom öppna den? Kan man inte göra de själv? Kan gå ifall det är en telefon där det går. http://www.trycktill.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Man ska trycka in nån 4 siffrig kod. Men hittar ingen sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Man ska trycka in nån 4 siffrig kod. Men hittar ingen sån Det står exakt hur du skall göra. Välj "Övriga upplåsningar" om det är en sådan lur du har. Men är det en 3G telefon så hjälper det inte att bara göra den operatörsfri, då måste du skicka iväg den. Och/ev. byta mjukvaran. Det fick jag göra med min Redigerad 29 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det står exakt hur du skall göra. Välj "Övriga upplåsningar" om det är en sådan lur du har. Men är det en 3G telefon så hjälper det inte att bara göra den operatörsfri, då måste du skicka iväg den. Och/ev. byta mjukvaran. Det fick jag göra med min Jo men jag hittar inte just den mobilen där :/ det är en en LG KG225 och den finns inte med. Då kan jag nog inte låsa upp den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Telia och Telenor suger. Så du vill egentligen bara ha kvar ditt nummer. Funkar easy peasy. Jag bytte mitt gamla Telia nummer till mitt nya Telenor Abonemang. Passade på att byta ägare på abonemanget. Gå till en valfri affär och säg helt enkelt att du vill föra över ditt telefonnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag har hört att 4-siffriga koder funkar till alla GSM-telefoner utom SonyEricsson, de måste lämnas in. 3G vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 "Hittat"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts