Xemtoth Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Om jag laddar hem spelet på Steam, måste jag vänta tills den rutan som är inringad är färdig? http://i79.photobucket.com/albums/j158/hunter94/namnls-1.jpg Hur gör du bara så du kan tanka det från steam? måste man köpt spelet för det? lr betalt på något sätt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Hur gör du bara så du kan tanka det från steam? måste man köpt spelet för det? lr betalt på något sätt..? Demon är gratis, gå in på hemsidan och ta download och sen är det väl typ bara o trycka next Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Demon är gratis, gå in på hemsidan och ta download och sen är det väl typ bara o trycka next Eller så gör man det via Steam programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Eller så gör man det via Steam programmet. Det kunde inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Det kunde inte jag Bara att man går in på "browse games" inne på steam, sen letar man upp spelet,klickar på det, instalerar demot. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Bara att man går in på "browse games" inne på steam, sen letar man upp spelet,klickar på det, instalerar demot. Eller? När jag gör så kmr det bara upp så man kan köpa spelan Nice try kid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Bara att man går in på "browse games" inne på steam, sen letar man upp spelet,klickar på det, instalerar demot. Eller? Precis. Ante: Kolla på bilden. Redigerad 17 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 När jag gör så kmr det bara upp så man kan köpa spelan Nice try kid. Du ska kolla demot, inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Precis. Ante: Kolla på bilden. WTF? När jag klickar på Free stuff nere på Browse games kmr jag till deras "hemsida" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hejhej =) Jag behöver lite hjälp på en bana, när man har funnit Percy och så ska man leda han till andra sidan men så är där en cyclop, när man har dödat den var ska man gå då? Jag kommer ingenstans och när jag pratar med han Percy säger han att cyclopen fortfarande är här och att jag ska döda den, fast det har jag redan gjort..fattar nada... Så e det någon som vet vad/var man ska gå eller göra nu så e jag väldigt tacksam för hjälp Postar med en bild på vilken cyclop jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Håll utkik efter mitt orcskin. Snart i en butik (läs webbsida) nära dig! And here it is: Ladda ned : http://home.no/skribb/green_orcs___by_skribb.zip Använder denna nu. Mycket fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts