yoda Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 inget rpg spel kommer nånsin slå elder scrolls serien Gothic 1-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nu har jag skaffat spelet och har fastnat stenhårt idet, älskar spelet och det är exakt min typ av spel.. Bättre än Oblivion också tycker jag .. Är uppe i bergen där orcherna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Haha! Dagens. Det var det dummaste jag läst sen sossarnas vallöften. Graphics don't make the game ffs. Precis som Eudoros sa... Jag menar att grafiken inte är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Håll utkik efter mitt orcskin. Snart i en butik (läs webbsida) nära dig! And here it is: http://img213.imageshack.us/img213/5985/previewbc1.jpg Ladda ned : http://home.no/skribb/green_orcs___by_skribb.zip Redigerad 6 november, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag skulle behöva lite hjälp på en barna. Hur dödar man draken i templet? jag har försökt med allt men inget funkar så jag skulle uppskatta lite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag skulle behöva lite hjälp på en barna. Hur dödar man draken i templet? jag har försökt med allt men inget funkar så jag skulle uppskatta lite hjälp Är inte säker på var du menar men jag tror att du ska klämma kreaturet i en galler-port. Lura in den under den och dra i spaken. ps. det är väl ingen drake ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Är inte säker på var du menar men jag tror att du ska klämma kreaturet i en galler-port. Lura in den under den och dra i spaken. ps. det är väl ingen drake ;D En Pao Kai är en drake jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Någon som har en bra guide, eller tips till hur man kommer till den där jävla "kristall kammaren" på den där orc ön? Blir fan skit förbannad, för har sprungit runt och letat efter någon ny väg. Men såklart så har jag inte hittat ett ända skit! Edit: Jag hittade vidare, så behöver ingen hjälp. Redigerad 10 februari, 2007 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Om jag laddar hem spelet på Steam, måste jag vänta tills den rutan som är inringad är färdig? Redigerad 11 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Om jag laddar hem spelet på Steam, måste jag vänta tills den rutan som är inringad är färdig? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja. Faaan den går så trögt när msn och bit är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Faaan den går så trögt när msn och bit är på Stäng av dom ett tag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vart kan man ladde ham demot om man inte har steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Vart kan man ladde ham demot om man inte har steam? Till exempel på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Wtf?!!? har spelet nu men men.. jag trycker på new game, sen väljer jag Hard, sen så loadas det ganska långt men typ vid slutet så hör man ett ljud som när ett felmeddelande kommer sen så stannar hela skiten,, varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Wtf?!!? har spelet nu men men.. jag trycker på new game, sen väljer jag Hard, sen så loadas det ganska långt men typ vid slutet så hör man ett ljud som när ett felmeddelande kommer sen så stannar hela skiten,, varför är det så? Klarar din dator av spelet? Prövat att instalerat om? Haru nyaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Klarar din dator av spelet? Prövat att instalerat om? Haru nyaste drivrutinerna? Vet inte så mycket om datorer men.. Har 512 ram minne och typ 2 ghz. Den klarar av CSS och Hl2 ,.,. Redigerad 13 februari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vet inte så mycket om datorer men.. Har 512 ram minne och typ 2 ghz. Den klarar av CSS och Hl2 ,.,. Du borde posta på Steams egna forum istället, dom kan troligtvis mycket mer än oss på GTASajten. Sen borde du pröva att uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 The memory could not be read. Varför kommer de felmeddelandet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 The memory could not be read. Varför kommer de felmeddelandet ? Någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts