Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Sökte, men hittade inget.. Nå, någon som spelar detta underbara spel? Har precis åkt med båten och kommit till ön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har inte hela spelet, men demot har jag kört om minst 20 gånger, helfestligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har inte skaffat det än, men funderar starkt på att göra det när man får pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har inte skaffat det än, men funderar starkt på att göra det när man får pengar. För mig är det inte pengar som gäller, för mig är det tiden Lirade igenom demot många tals gånger, och nu blir det väl att skaffa hela spelet ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 För mig är det inte pengar som gäller, för mig är det tiden Lirade igenom demot många tals gånger, och nu blir det väl att skaffa hela spelet ( ) Var det inte sånt här vi skulle sluta med? OnT: Spelet verkar skitcoolt. Ska testa det inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) För mig är det inte pengar som gäller, för mig är det tiden Lirade igenom demot många tals gånger, och nu blir det väl att skaffa hela spelet ( ) Oj, vad cool du är som laddar ner spel. Kanske dags att läsa vad till exempel StellHell skrivit här? Edit: Bleh @ nor_adde Redigerad 29 oktober, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Oj, vad cool du är som laddar ner spel. Kanske dags att läsa vad till exempel StellHell skrivit här? Hur fan kan ni anklaga mig för nåt sånt ! Jag har bara inte tid att gå till butiken och köpa spelet för tillfället http://img142.imageshack.us/img142/5341/whistlingqr7.gif Btw, en screen jag tog från demot. Ganska fin http://img227.imageshack.us/img227/4757/01xq1.jpg Redigerad 29 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har det släppts i butikerna eller finns det endast i gränden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har det släppts i butikerna eller finns det endast i gränden? Det finns att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Det finns att köpa. Jaha, ok. Får springa ner till stan imorrn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Oj, vad cool du är som laddar ner spel. Kanske dags att läsa vad till exempel StellHell skrivit här? Edit: Bleh @ nor_adde Demot finns ju att få gratis från steam.....tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Demot finns ju att få gratis från steam.....tror jag. Demot finns på nätet ja, men vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Fy fan va härligt spel!. Jag känner direkt att detta är mycket bättre än Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Fy fan va härligt spel!. Jag känner direkt att detta är mycket bättre än Oblivion. Hahaha bättre än Oblivion . graffiken är sämre och spelet fick 6.7 av gamespot inget rpg spel kommer nånsin slå elder scrolls serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Hahaha bättre än Oblivion . graffiken är sämre och spelet fick 6.7 av gamespot inget rpg spel kommer nånsin slå elder scrolls serien DET är MYCKET bättre än oblivion. Grafiken är hur bra som helst, och grafiken är jo så klart allt i spel annars kan man jo inte spela om det är sjukt fult, hjälp jag har köpt ett fult spel men resten av spelet är hur underbart som helst, nu kan jag inte spela för grafiken är ful. Sen var nog gamespot dem ända som såga spelet. Spelet är hur bra och kul som helst. Multiplayer är också ganska kul. Sen finns det en jävla massa rpg spel som är mycket bättre än Elder Scrolls serien, som tex KOTOR 1 och 2. Sjukt bra spel som piskar oblivion. Sen en massa andra... Oblivion är överskattad i mina ögon. Redigerad 31 oktober, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sen finns det en jävla massa rpg spel som är mycket bättre än Elder Scrolls serien, som tex KOTOR 1 och 2. Sjukt bra spel som piskar oblivion. Sen en massa andra... Oblivion är överskattad i mina ögon. Så rätt, så rätt. KotOR är ett bra exempel, grafiken är inte den bästa, men resten av spelet är nästan perfekt. Så automatiskt så bryr man sig helt enkelt inte om grafiken då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Någon som har spelat multiplayer på en buskversion ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) DET är MYCKET bättre än oblivion. Haha! Dagens. Grafiken är hur bra som helst, och grafiken är jo så klart allt i spel annars kan man jo inte spela om det är sjukt fult, hjälp jag har köpt ett fult spel men resten av spelet är hur underbart som helst, nu kan jag inte spela för grafiken är ful. Det var det dummaste jag läst sen sossarnas vallöften. Graphics don't make the game ffs. Redigerad 31 oktober, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Graphics don't make the game ffs. Om jag förstår rätt, så var det precis det han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Tycker inte att man ska jämföra DMoMM med Oblivion, de är så olika. Oblivion är mer fritt och man springer runt och samlar saker, snackar med folk och väljer vilka uppdrag man ska utföra och isåfall hur, när och OM. DMoMM är i princip linjär action där man plockar på sej vapen, sköldar, potions osv och kan uppgradera sin karaktär. Det är dock 2 fantastiska spel och jag rekommenderar båda två. Redigerad 3 november, 2006 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts