Jump to content

Dark Messiah of Might and Magic

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För mig är det inte pengar som gäller, för mig är det tiden :)

Lirade igenom demot många tals gånger, och nu blir det väl att skaffa

hela spelet ( ^_^ )

Oj, vad cool du är som laddar ner spel. :o

Kanske dags att läsa vad till exempel StellHell skrivit här?

Edit: Bleh @ nor_adde :)

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, vad cool du är som laddar ner spel. :)

Kanske dags att läsa vad till exempel StellHell skrivit här?

Hur fan kan ni anklaga mig för nåt sånt ! :o

Jag har bara inte tid att gå till butiken och köpa spelet för tillfället

Btw, en screen jag tog från demot. Ganska fin ^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha bättre än Oblivion ^_^ . graffiken är sämre och spelet fick 6.7 av gamespot inget rpg spel kommer nånsin slå elder scrolls serien

DET är MYCKET bättre än oblivion. Grafiken är hur bra som helst, och grafiken är jo så klart allt i spel annars kan man jo inte spela om det är sjukt fult, hjälp jag har köpt ett fult spel men resten av spelet är hur underbart som helst, nu kan jag inte spela för grafiken är ful.

Sen var nog gamespot dem ända som såga spelet. Spelet är hur bra och kul som helst. Multiplayer är också ganska kul.

Sen finns det en jävla massa rpg spel som är mycket bättre än Elder Scrolls serien, som tex KOTOR 1 och 2. Sjukt bra spel som piskar oblivion. Sen en massa andra... Oblivion är överskattad i mina ögon.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen finns det en jävla massa rpg spel som är mycket bättre än Elder Scrolls serien, som tex KOTOR 1 och 2. Sjukt bra spel som piskar oblivion. Sen en massa andra... Oblivion är överskattad i mina ögon.

Så rätt, så rätt.

KotOR är ett bra exempel, grafiken är inte den bästa, men resten av spelet är nästan perfekt. Så automatiskt så bryr man sig helt enkelt inte om grafiken då. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET är MYCKET bättre än oblivion.

Haha! Dagens. ^_^

Grafiken är hur bra som helst, och grafiken är jo så klart allt i spel annars kan man jo inte spela om det är sjukt fult, hjälp jag har köpt ett fult spel men resten av spelet är hur underbart som helst, nu kan jag inte spela för grafiken är ful.

Det var det dummaste jag läst sen sossarnas vallöften. Graphics don't make the game ffs. whoco5_718772_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte att man ska jämföra DMoMM med Oblivion, de är så olika. Oblivion är mer fritt och man springer runt och samlar saker, snackar med folk och väljer vilka uppdrag man ska utföra och isåfall hur, när och OM.

DMoMM är i princip linjär action där man plockar på sej vapen, sköldar, potions osv och kan uppgradera sin karaktär.

Det är dock 2 fantastiska spel och jag rekommenderar båda två. :)

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor