Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Nu så borde vi väcka Hultan för att meddela(stava?) att det är vintertid nu. Bak med klockan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 1.5h kvar. Men räkna inte med någon hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Dags att någon våldgästar Hultan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Dags att någon våldgästar Hultan? Tro mig, jag har försökt. Dock utan resultat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ska klockan framåt eller bakåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ska klockan framåt eller bakåt? Bakåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ska klockan framåt eller bakåt? Bakåt klockan tre på natten is the shit. Jag tror det är klockan tre i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Dags att någon våldgästar Hultan? Jag bor väl närmast tror jag. Nåja får väl dra mitt strå till stacken. *Drar på mig balaklava-luvan och ger mig i väg* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag bor väl närmast tror jag. Nåja får väl dra mitt strå till stacken. *Drar på mig balaklava-luvan och ger mig i väg* Du lyckades va? Hultan ändrade just Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Du lyckades va? Hultan ändrade just Nej då, ett litet fredligt mail var allt som behövdes. (Fast jag tror han skulle ha ändrat ändå) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ja, Hultenius har skapat en tråd. Den räcker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts