BroDD Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Play Stop Förgående Nästa Volymkontroll Playlist EQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Standardfuktionerna i en mediaspelare Ett bra musikarkiv som man kan ha En bra filmspelare Stödjer alla codecs Liten, enkel och inte massa lull-lull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 En stor och tydlig playlist, och en sök funktion så att man lätt kan hitta den låt man söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Liten minnesanvändning, simpelt GUI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Docked toolbar på winamp klarar jag mig inte utan. Så jag får väl säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Equalizer, Playlist osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Winamp Lite + Enhancer, allt som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts