Tux Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Frågan: Vad tycker du en Media spelare bör innehålla för att uppnå dina krav? Kom gärna fram med lite intressanta saker som kanske inte finns... Mina krav: Standard Funktionerna som (Playlist, Play, Stop, Browse, Library osv) Nätsurfande (Man kommer in i en sida där man kan se senaste topplistan eller surfa på andra ställen) Playlist Upload (Playlistan laddas upp automatiskt på en host som man sen kan skicka till sina vänner) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Allt som WinAmp har. Det duger fint ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Start, stop, pause, next, prev och en playlist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Enkelhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Allt som Zoom Player har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Som bilden jag bifogar. Har inte behov av något grafiskt mästerverk när jag lyssnar på musik. Att det ser lite skumt ut i vänster är för att jag dubbelskärm med foobar på helskärm och råkade klippa bort en snutt för mkt på screenshotet. Iofs bara musikspelare. Kombinerade grejer är skit. Filmspelare ska innehålla det MPC innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Standardfuktionerna i en mediaspelare Ett bra musikarkiv som man kan ha En bra filmspelare Stödjer alla codecs Liten, enkel och inte massa lull-lull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Allt som Winamp och WMP:s funktion att spela allt i ett långsamt tempo. Plus VLC:s funktion att spela de flesta filmfiler utan några speciella codecs, samt enkelheten vad gäller undertextfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Som bilden jag bifogar. Har inte behov av något grafiskt mästerverk när jag lyssnar på musik. Att det ser lite skumt ut i vänster är för att jag dubbelskärm med foobar på helskärm och råkade klippa bort en snutt för mkt på screenshotet. Iofs bara musikspelare. Kombinerade grejer är skit. Filmspelare ska innehålla det MPC innehåller. Skitsnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Skitsnyggt. Haha visst är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Play, Pause, Previous, Next Grafik är onödigt krimskrams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Det bästa är enkelhet, så man hittar lätt, inget svårt att använda någon funktion som finns i den. Om andra saker bryr jag mig inte om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Alkolås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Om man blandade senaste versionen av WMP och Winamp så har man fått en fantastisk mix. WMP snygga design och allt plus lätthanterliga Winamp. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ingen ful äcklig design som bara super i sig av datorns prestanda och kräks upp massa felmeddelanden om att Windows virtuella värde är för lågt. Sedan så är det ju bra om den har alla codec, så den klarar av alla format som densäger att den ska klara av. Automatisk igenkännande av hembrännda CD-skivor, likt i Creative Sound-skiten, vad det nu heter, kanske fungerar i Winamp med. Play - Stop - Pause - Framåt - Bakåt - Enkelt söknings-list - Sång-ordnings-programmerare - Sökfält för sånger. Eller så skaffar man bara tusentals olika menyer som tar sjuttioelvatusenfemton minuter ochtretton sekunder att fiksa till så att man får alltet precix som man vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Allt som Winamp och WMP:s funktion att spela allt i ett långsamt tempo. Plus VLC:s funktion att spela de flesta filmfiler utan några speciella codecs, samt enkelheten vad gäller undertextfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 En media spelare bör innehålla allt och vara perfekt... precis som min egna, Target Longlife Media Player. Finns att ladda ner via Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ingen ful äcklig design som bara super i sig av datorns prestanda och kräks upp massa felmeddelanden om att Windows virtuella värde är för lågt. Sedan så är det ju bra om den har alla codec, så den klarar av alla format som densäger att den ska klara av. Automatisk igenkännande av hembrännda CD-skivor, likt i Creative Sound-skiten, vad det nu heter, kanske fungerar i Winamp med. Play - Stop - Pause - Framåt - Bakåt - Enkelt söknings-list - Sång-ordnings-programmerare - Sökfält för sånger. Eller så skaffar man bara tusentals olika menyer som tar sjuttioelvatusenfemton minuter ochtretton sekunder att fiksa till så att man får alltet precix som man vill ha det. Såå mycket Håller med till 100%! på den! Spelar inte roll hur bra dator man har Windows Media player 11 laggar alltid Btw: Som dom flesta säjer rent och enkelt med ett biblotek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 En media spelare bör innehålla allt och vara perfekt... precis som min egna, Target Longlife Media Player. Finns att ladda ner via Google. Nej, det gör den inte alls det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det här. Stor bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts