Renard Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Vill börja med att säga att jag tycker synd om alla som är utvecklingsstörda. De kan inte hjälpa at de blivit födda så. Men endå kan jag inte sluta småskratta när jag ser på denna "doku såpa". www.jag.se/ganget Redigerad 28 oktober, 2006 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) ---> <--- ('doku såpa' indeed...) Redigerad 28 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tja, det är vad dom kallar den. Den här sidan är inte rolig om man inte har rätt sorts humor. Sjuk humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vill börja med att säga att jag tycker synd om alla som är utvecklingsstörda. De kan inte hjälpa at de blivit födda så. Men endå kan jag inte sluta småskratta när jag ser på denna "doku såpa". www.jag.se/ganget Dagens lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tja, det är vad dom kallar den. Den här sidan är inte rolig om man inte har rätt sorts humor. Sjuk humor. Med ”de” menar du den grammatiklösa fjortisligan, aight? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tja, det är vad dom kallar den. Den här sidan är inte rolig om man inte har rätt sorts humor. Sjuk humor. Jag har sjuk humor och ja fattar inte det roliga med detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts