rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 1. Sommar 2. Vinter Sommar därför att jag gillar när det är varmt. (duuh) Kvällarna blir längre och därför kan man göra mer saker. Allsvenskan håller på också. Vintern för jag inte gillar kylan. Snöbollskrig är ganska roligt men för övrigt så hatar jag snön. Den bara lägger sig för att sedan smälta på eftermiddan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Bäst: Vinter. Men sommaren kommer precis efter. Så härligt att åka skidor och göra allt kul i snön! Sämst: Höst. Bött, kallt och mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag fyller också år på sommaren Detta börjar bli läskigt. Oh my guard! Jag måste ha någon personlighetsklyvning, att du tar över när jag sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vilken årstid gillar du allra mest? Sommar. Vintern är inte rolig efter jul, det är bara under julen det är mysigt. Vilken årstid gillar du allra minst? Vote: Vinter, men kom på att jag skulle rösta på vår. Slask och kyla går fet bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Höst + Man har vinter Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Oh my guard! Jag måste ha någon personlighetsklyvning, att du tar över när jag sover. Vi är siamesiska tvillingar som blev separerade vid födseln? Jag har faktiskt ett ärr på vänster sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Våren är rätt så skön när all snö har smällt... sommaren är varm o go'...hatar slask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vi är siamesiska tvillingar som blev separerade vid födseln? Jag har faktiskt ett ärr på vänster sida... Och jag har ett på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag gör en pro/con-post á la x_simpa_x Weei, alla lyder mig, the master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gillar mest: Sommar. AVSKYR!!! vinter!! (Det är kallt i Norrland ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gillar mest: Sommar. AVSKYR!!! vinter!! (Det är kallt i Norrland ). Vad har alla emot kylan? Hur skönt är det inte att gå ut och rulla näck i snön innan man springer in i en varm o go bastu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 1. Sommar 2. Vinter Sommar därför att jag gillar när det är varmt. (duuh) Kvällarna blir längre och därför kan man göra mer saker. Allsvenskan håller på också. Vintern för jag inte gillar kylan. Snöbollskrig är ganska roligt men för övrigt så hatar jag snön. Den bara lägger sig för att sedan smälta på eftermiddan. Håller med... nästan. Jag skiter i allsvenskan och jag skiter i snöbollskrig. Annars håller jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gillar vintern mest, sen sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gillar bäst Vintern för då e det mysigt när det snöar ute och man sitter inne och spelar dator . Men våren gillar jag inte allt slask och skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad har alla emot kylan? Hur skönt är det inte att gå ut och rulla näck i snön innan man springer in i en varm o go bastu? Spring ut näck då det är -35 så får vi se hur kaxig du är efteråt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Hur skönt är det inte att gå ut och rulla näck i snön innan man springer in i en varm o go bastu? Inte nånting. Idag är det bara +4 här, håller på att frysa ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vinter och höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vote: Mest sommar Då är det för det mesta väder för att vara ute och göra allt man måste ha gjort klart innan vintern. Vote: Minst vinter Less att söka verktyg och bildelar i snön, när man väl hittar dem så fryser man fast på dem, och i garaget står mitt projekt som "skulle varit färdigt i sommar" för kanske tredje året i rad, dessutom är det för litet för min 164... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vote1: Vinter Vote2: Vår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Spring ut näck då det är -35 så får vi se hur kaxig du är efteråt! Vill du ha det på film eller duger mitt ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts