Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja, nu är det ju populärt med väder-trådar här på forumet, och då följer jag strömmen ochstartar en liten poll omnågot man har disskuterat förut, men tål att disskuteras igen. Vote ett; Vår, för det är så mysigt, perfekt med värmen, knappas för varm eller för kallt, och det är rent av mysigt att vara utomhus. Vote två; Höst, det är för kallt för att inte ha någon bra jacka på sig, och när man hittar en bra jacka som håller kylan ute så svettas man ihjäl och stinker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hmm... gillar både vinter och sommar. Men jag gillar våren minst, alldeles... blött och slaskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vote1: vintern Vote2:våren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag gillar mest sommaren för värmen, mindre kläder, skönt att vara ute och bada. Alltid trevligare med solen och folk är lite vänligare nästan. Kan göra så mycket mer när det är varmt! Gillar minst vintern för då är det så kallt, härligt visserligen med mörker men all snö går inte jämnt ut. Snö, snö, snö. Var kul när man var mindre men nu är det bara tråkigt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Gillar egentligen alla. Våren är mysig om den kommer efter vintern. Då är man trött på snö och rusk. Man sitter på utecafé och njuter av solen. Sommaren är nice om man är utomlands så att man kan bada och och vattenskoter, för att inte tala om alla BBQ fetser man kan ha. Hösten är mysig. Man kommer hem helt kall o joppar i ett varmt bad och dricker sedan Te. Eller går i CHG i nyköpta vinter/höstkläder. Vintern, överkul. Kasta snöbollar och åka pulka. Kan livet bli bättre!? (Dock surt att vakna 06:30 för att gå till jobbet när det dessutom är 10-) Men voten blir: Sommar, Vinter Redigerad 27 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bäst: sommar Sämst: vinter Sommar: helt underbar, finns nästan inga nackdelar. Höst: ganska kallt, regnigt, men man kan iaf cykla. Har en lång vinter att se fram emot. Vinter: förjävligt, iskallt, man måste gå/åka buss om man ska någonstans, mörkt dygnet runt. Vår: blir bara varmare och varmare, man kan börja cykla, man kan glädjas av att sommaren är påväg. Hiho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bäst blir sommaren, varmt och skönt ute, grillad mat, sol och bad, lättklädda brudar och mer fest än någon annan tid på året. Sämst blir hösten, blöt och kallt och trist. Mulet och blåsigt, usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bäst överstSommar, bada och solaVår, man börjar gå i T-Shirt mm.Vinter, iskallt och jävligt men man kan ju kasta snöbollar ;-]Höst, regn, blåst, kallt, det ända man kan göra är att sitta vi datorn =(Sämst nederst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Sommar - Underbar. Höst - Mysig, sköna färger och sen kommer vintern. Vinter - Nästan lika underbar som sommaren. Gillar inte kylan dock. Vår - sämsta årstiden. Början av våren är det då. Snö och blask om och om igen innan den ska fatta att det ska bli varmt. Senvåren är ganska mysig. V1: Sommar V2: Vår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jag både gillar och hatar alla årstider Vintern Bra Dels för att jag fyller år under vintern, dels för julafton och dels för nyårsafton. Sedan älskar jag snö, tänk allt roligt man kan göra med snön igentligen Sedan är det fint med all snö som ligger som ett täcke över allting Dåligt Kylan, det är onödigt kallt på vintern. Snön, tänk på allt tråkigt som man kan göra med snön, få det innanför kläderna så det smälter och blir blött och kallt, usch. Blask, behöver jag säga mer ? Blask är nästan det värsta jag vet. Våren Bra Det är helt enkelt tiden då det går mot varmare och skönare tider, alla tunga kläder åker av och helt plötsligt ser man tjejernas kroppar ordentligt igen Dåligt Det är på den här årstiden som snön smälts, det blir blask över allt. Sommaren Bra Sola, bada, semester, glass, kunna hänga med polarna 24/7 utan att behöva bry sig om att sova för att det är skola nästa dag ^^ Fotboll. Dåligt När det blir så varmt att man inte orkar göra någonting, då är det inte kul. Sedan blir det mindre datortid ^^ Man måste ju hinna med allt annat. Höst Bra Alla färger på löven och träden, det är fint. Dåligt Blött, kallt, blåsigt och tråkigt. Redigerad 27 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 B:Vinter S:Höst. 'nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bäst: Vinter. Mycket snö och minst -20 ska det vara. Ah! Sämst: Höst. Grått och eländigt och det regnar horisontellt och det är vått och blött och det blåser och man är förkyld och ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Bäst - sommar. Varmt och sköönt. Kanske inte så ofta här i Sverige iofs. Men ibland. Sämst - Vår. Trött på kyla. Våren är seg. Fast trevligt när det ploppar upp små blommor. Redigerad 27 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bäst blir sommaren, varmt och skönt ute, grillad mat, sol och bad, lättklädda brudar och mer fest än någon annan tid på året. Sämst blir hösten, blöt och kallt och trist. Mulet och blåsigt, usch! Läskigt att vi har så pass lika smak En annan fördel med sommaren är att jag fyller år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) *Lista över årstiderna* w0rd på hela den där listan. Du skrev allt jag inte orkade. Redigerad 27 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) w0rd på hela den där listan. Du skrev allt jag inte orkade. Haha, och du vet varför Ehm, varför jag skrev allt du tänkte vill säga. Redigerad 27 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Haha, och du vet varför Ja, och det kommer följa mig i graven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Sommaren är skönast, varmt och skönt en massa partyn med polarna...alla blir lite roligare att vara med känns det som. Men en riktigt kall vinterdag med myyyycket snö och sol är också skönt. Höst och vår är igentligen två helt onödiga mellanting, även fast hösten kan vara mysig ibland..men våren är meningslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 För er alla som inte tycker snön e kul...ni kan ju alltigt trycka ner nån polare i snödrivor de e kul vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 SommarVårHöst/vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts