XaeRo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag har skaffat Gothic 3 men min dator fryser fast varje gång jag försöker installera spelet. Någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag har skaffat Gothic 3 men min dator fryser fast varje gång jag försöker installera spelet. Någon som kan hjälpa mig? Har du kollat om din dator klarar av spelet??? har du laddat ner spelet eller köpt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Vi vill för fan inte veta att du har laddat ned spelet. Håll sånt skit för dig själv. Läs reglerna. / A.A Redigerad 27 oktober, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Vi vill för fan inte veta att du har laddat ned spelet. Håll sånt skit för dig själv. Läs reglerna. / A.A Men brukar kanske inte funka om man laddar ner. Redigerad 27 oktober, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Köp spelet, noobjävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Vi vill för fan inte veta att du har laddat ned spelet. Håll sånt skit för dig själv. Läs reglerna. / A.A Läs reglerna tack. Redigerad 27 oktober, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts