Santa Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men, hej! Spelet finns bara till PS2? Nej, inte bara, jag har det till xbox, inte orkat kolla om det finns på några mer konsoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag ska kanske "köpa det" EDIT: Asså ska kanske köpa på riktigt... ska inte l@ddar ner.. om ni tror de Hahaha. Varför inte bara skriva "Jag kanske ska köpa det", då, om du kanske ska köpa det? Sedan blir knappast "laddar ner" mildare för att du ersätter ett a med ett snabela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vem fan bryr sig om ni köper eller laddar ner det? Vi blir knappast imponerade av att ni "L@ddar ner", hittar det i en "buske" eller "köper det". Bara säg att ni ska skaffa, få eller köpa det så vi slipper alla fula Haxxor-sätt att visa att man är pirat. För jag håller med Siana, det är skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts