50 cent Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Ja nu har family guy spelet kommit, jag "köpte" det för snart en vecka sedan, och ja, jag tänkte att man kan prata om spelet här om man vill ha hjälp med nått osv. prata på om detta underbara spel här! Kan ta lite screens om ni skulle vilja det också Redigerad 27 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja nu har family guy spelet kommit, jag "köpte" det för snart en vecka sedan, och ja, jag tänkte att man kan prata om spelet här om man vill ha hjälp med nått osv. prata på om detta underbara spel här! Kan ta lite screens om ni skulle vilja det också har inte hört talas om det...skulle vela se lite screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Finns det ett spel nu också Screens pl0x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja nu har family guy spelet kommit, jag "köpte" det för snart en vecka sedan, och ja, jag tänkte att man kan prata om spelet här om man vill ha hjälp med nått osv. prata på om detta underbara spel här! Kan ta lite screens om ni skulle vilja det också SCREENS PLX! INFO PLX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det går att köra 1 spelare, Det är en blandning av Action,Platforms och smygar spel Det finns runt 10 mini-spel man kan köra Om man är en riktig "nörd"(spelar non-stop vill säga) så kan man klara av det på 1-2 dagar Bilder om ni vill se, finns HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ser extremt tråkigt och fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 SCREENS PLX! INFO PLX! Maimstream har sett den där filmen som du har som bild, kolla på den idag i skolan... skit tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Maimstream har sett den där filmen som du har som bild, kolla på den idag i skolan... skit tråkig Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ser inte så bra ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kollade på Gamereactor.se och såg att spelet hade kommit ut. Screens plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ser inte så bra ut.. Och vad fasen har det med Family Guy att göra?? Skärp dig nu och var Ontopic i trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Och vad fasen har det med Family Guy att göra?? Skärp dig nu och var Ontopic i trådarna. Sa att spelet inte såg bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja nu har family guy spelet kommit, jag "köpte" det för snart en vecka sedan, och ja, jag tänkte att man kan prata om spelet här om man vill ha hjälp med nått osv. prata på om detta underbara spel här! Kan ta lite screens om ni skulle vilja det också Men lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Dom verkar inte ha lagt ner några stora pengar i det där spelet direkt. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men lägg ner. Men vad ska jag säga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men vad ska jag säga då? Låtsas att du köpt det på riktigt! Intala dig själv att du har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men vad ska jag säga då? Ja nu har family guy spelet kommit, jag införskaffade/skaffade det för snart en vecka sedan, och ja, jag tänkte att man kan prata om spelet här om man vill ha hjälp med nått osv. prata på om detta underbara spel här! Kan ta lite screens om ni skulle vilja det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hehe, ska tänka på det nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Men, hej! Spelet finns bara till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jag ska kanske "köpa det" EDIT: Asså ska kanske köpa på riktigt... ska inte l@ddar ner.. om ni tror de Redigerad 27 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts