Hultenius Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 Vilket datum då? Jag måste stänga ner forumet några minuter och göra en analys på databasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Men WTF! Nu är det ju 40 online, tänk om vi slår rekord! Det kommer ju inte räknas då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 41 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 41 nu... nu står det iaf att vi slog rekordet.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Jo, jag hann att ränsa bort det gamla rekordet i tid. Jag vet inte om vi var över 41 men jag rensade bort det gamla rekordet så fort jag kunde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det är 8 minuters skillnad mellan klockan i forumet och den i min data! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) *testing* *eDiT* en minuter eller mindre för mig Redigerad 10 juni, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) Men fatta att det räcker med att en testar eller att Hultan kollar på serverklockan. Hultan datumet du sökte var den dagen GTAsajten 5år tävlingen va på. *Edit* Min går i alla fall rätt. Redigerad 10 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Men fatta att det räcker med att en testar eller att Hultan kollar på serverklockan. Hultan datumet du sökte var den dagen GTAsajten 5år tävlingen va på. *Edit* Min går i alla fall rätt. först klagar du å så gör du samma sak som alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 först klagar du å så gör du samma sak som alla andra Nej det gjorde jag inte. Jag sa något vettigt i stället för TEST eller typ kollar sen editerade jag och skrev att den gick rätt när jag såg det(alla sa ju att den gick fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det är 8 minuters skillnad mellan klockan i forumet och den i min data! Plz! Jämför inte med era datorklockor! Forumklockan går bara 30 sek fel eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Nej det gjorde jag inte. Jag sa något vettigt i stället för TEST eller typ kollar sen editerade jag och skrev att den gick rätt när jag såg det(alla sa ju att den gick fel). jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Plz! Jämför inte med era datorklockor! Forumklockan går bara 30 sek fel eller nått. inte äns om den är synkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Min klocka är synkad till time.nist.gov. Den borde ju inte gå fel precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 @GTA3_PLAYER: Den servern synkas väll bara 2 gånger om året eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 min synkas efter time.windows.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) @GTA3_PLAYER: Den servern synkas väll bara 2 gånger om året eller nått nej, nästa gång är 18/6 skulle tippa på att det är varannan vecka eller nåt Redigerad 11 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) skulle bara säga att klockan går fel Redigerad 5 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 sulle bara säga att klockan går fel jaaaaaaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts