Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) Vet inte hur forumklockan är inställd å så men...är det bara för mig den går 4 minuter före??? Edit: 5 min är det visst Redigerad 9 februari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 för mig går den 5 min efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Den är väl inställd att ha samma tid som datorn eller?? Min går iaf rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) ska kolla Edit: 5 minuter före... Redigerad 9 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) 5 min före. Redigerad 9 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Fan, nu när du säger det så.. Klockan var 15.15 när jag skickade förra posten men det står 15.20... Skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) jag checkar, min går 5 minits for fast Redigerad 9 februari, 2003 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Min går 5 minuter för fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jo, det är sant, serverklockan går lite fel Ska se om jag kan ändra något... Edit: Jag har ställt in forumet på att dra av 5 min nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) testar... Edit: Nu blev det rätt klockslag! Redigerad 9 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 (redigerad) testar inte mer för den funkar Redigerad 10 februari, 2003 av gta-diggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 (redigerad) testing testing testing..... *ediT* Funkar :D Redigerad 10 februari, 2003 av DeLtanaToR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 (redigerad) 'Laddar ner rekommenderade program till testkörning. Var vänlig stäng av alla Internet, Outlook och MSN program som du just nu använder. Testkörningen kan ta några minuter, så gå ner och slappa framför TV:n så länge.' 'Testkörningen är klar. Klockan funkar som den ska och du kan fortsätta med ditt soffliggande.' Redigerad 10 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nu känns det som den går 1 min före...Inte mycket att klaga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 (redigerad) Nu känns det, eller rättare sagt ser ut som att den går 5 minuter efter. Redigerad 25 mars, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 (redigerad) test Edit: 4 minuter efter... Redigerad 25 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jaha, det var en himla forumklocka det där Fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 (redigerad) Jaha, det var en himla forumklocka det där Fixat nu. Jag är ledsen över att behöva säga det...men jag tror den går fel igen...vänta ska vara säker... Edit: 4 min efter!!! Redigerad 28 mars, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Jag är ledsen över att behöva säga det...men jag tror den går fel igen...vänta ska vara säker... Edit: 4 min efter!!! jopp, det är sant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts