Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Förlåt, nu var jag dumma mot er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 THERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det roliga är ju att några gick på det (antagligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 PLAN:C ...köp en "tårta" med flera fyvärkeri-pjäser i sen placera den under bocken å tänd på....den e de bara att kuta Och glöm inte skylten "Gtasajten was here~" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag tror fan inte att bocken går ner innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag tror fan inte att bocken går ner innan jul Ett vettig konstaterande. Det enda dem kan göra är väl att bränna upp de röda banden om nån tycker det är kul... Bocken står i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bocken står i år. Fan också. Allt som behövdes var ju bara lite frivilliga, jag har ju redan packat allt här hemma... :'( Plan C? Vad hände med B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Fan också. Allt som behövdes var ju bara lite frivilliga, jag har ju redan packat allt här hemma... :'( Det är lugnt. Jag drar med mig några stycken fjortisar från Luleå så springer bocken iväg innan vi kommer nära med eldpilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Bättre än inget? Redigerad 20 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bocken står i år. Vi kan köra som nån raggare gjorde på 70 talet, KÖR ner bocken med bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bättre än inget? Helt klart!!!! Nu kan jag sova lite iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ehehe, känn er ägda, jag röstade för att den inte kommer brinna. Vem är bäst? Jag är bäst. Vem är bäst? Jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ehehe, känn er ägda, jag röstade för att den inte kommer brinna. Vem är bäst? Jag är bäst. Vem är bäst? Jag är bäst. Gjorde jag med, men man vet aldrig... Mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Gjorde jag med, men man vet aldrig... Mer info! Mailade direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JockeSoder Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Förlåt, nu var jag dumma mot er. Fuck you, det var väl för fan inte skoj... Ungjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fuck you, det var väl för fan inte skoj... Ungjävel. Eh va?! Det var ju visst kul. Henkibojj: länkade du hit eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Eh va?! Det var ju visst kul. ´ Haha, lugnt Vice. Irl polare... .. Sitter 30cm ifrån mig förtillfället, jag sprang bara på dass 2min, då var han snabb med fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 ´ Haha, lugnt Vice. Irl polare... .. Sitter 30cm ifrån mig förtillfället, jag sprang bara på dass 2min, då var han snabb med fingrarna. Ja just det! Du nämde ju honom i intervjun. Bit*h slappa honom från mig för att han lurade mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ja just det! Du nämde ju honom i intervjun. Bit*h slappa honom från mig för att han lurade mig! Äh, fick sig en rak höger istället. Nej, nu får fan Gävle bocken ta och brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 länkade du hit eller?! Japp! Direktlänk till min plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) DEMOKRATIN HAR SEGRAT!!! Länken jaaa Redigerad 24 februari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts