Nik. Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Herregud, varje bockbränning är som Pinochets död i déjà vu! "Täcknamn: Frigörelse" Plan A: Vi behöver Förklädnader Rep Motorsåg Bensin, fotogen, råolja, TNT Facklor Rökgranater Napalm Maskingevär Mortars Flyktfordon Schweiziskt bankkonto Tillflyktsort Pwned-skylt Förklädnaderna består av tomteutstyrsel och pepparkaksgubbar. 1. Kasta rökgranater kring platsen. Allmänheten skingras, polisen ser oss inte lika bra. 2. Klättra upp mha repet som är fäst vid halsen. 3. Maskingevärsskyttarna placerar sig på position A. 4. Motorsågsmännen skär upp bockjäveln längs med de blå linjerna. 5. När Nationella Insatsstyrkan anländer gör maskingevärsskyttarna sitt jobb För stora massor människor används napalmbomber. Polis- och militära fordon slås ut med mortars, utplacerade på B. 6. När motorsågsmännen gjort det de ska, fylls den uppsprättade bocken med bensin, fotogen, råolja och TNT. 7. Samtliga skringras från platsen. 8. Samtliga kastar facklor mot bocken, och skjuter ner resterande insatsstyrkor. 9. Samtliga tar sin tillflykt till bilen, utplacerad på C. Någon frivillig (anmälan görs i denna tråd) sätter upp skylten på P-skylten. 10. Därefter åker Team Gtasajten (namn öppet för förslag) till vår tillflyktsort. 11. Hela Sveriges befolkning sätter in miljonbelopp på mitt Schweiziska bankkonto, och anställer mig även nästa år. Vive là Revolution! Förslag på skylt: Plan B är upp till andra att bestämma. Ja..eller så tar vi och cuttar ett hål i ett av benen av dom och lägger in nån bomb där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Skulle vara just snyggt om medlemmar från ett GTA-forum skulle göra något sånt här. Det skulle bli ett jävla liv i tidningarna. "15 ynglingar i för små tomtedräkter intog Gävlebocken - öppnade automateld mot insatsstyrkan." Ledaren(19): "Röster i huvudet som sade åt mig att göra det" (alt. "Allt jag ville var att ge lille CJ en trevlig jul") Hahahaha! Första raden, speciellt slutet! Oslagbart!! Den åker in i min sig, om den får plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Hahahaha! Första raden, speciellt slutet! Oslagbart!! Den åker in i min sig, om den får plats! Haha, jag känner mig hedrad. Förresten, erkänna att det tog dig hela morgonen att klura ut den här "planen"? Redigerad 18 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Haha, jag känner mig hedrad. Förresten, erkänna att det tog dig hela morgonen att klura ut den här "planen"? Det tog en timme från start till slut... ...och jag borde plugga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Hahahaha! Första raden, speciellt slutet! Oslagbart!! Den åker in i min sig, om den får plats! Sorry, för bred signatur. Eller är det bara bilden som inte får överstiga 500*200? Redigerad 18 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Sorry, för bred signatur. Eller är det bara bilden som inte får överstiga 500*200? Japp, text räknas bara på höjden. Hmm.. 666 pixlar bred.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Japp, text räknas bara på höjden. Hmm.. 666 pixlar bred.. Okej Japp, såg det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Japp, text räknas bara på höjden. Hmm.. 666 pixlar bred.. Phew! 666 pixlar, respekt! Ser ett mönster här, min comeback var (visserligen avsiktligt) post nr 666 också På nåt sjukt sätt har mina 665 posts på 1½ aktivt år klåtts av min nuvarande forumaktivitet. Jag har skrivit 717 posts på tre månader och en vecka, medan 665 posts skrevs på 1½ år. Om jag räknar rätt, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Phew! 666 pixlar, respekt! Ser ett mönster här, min comeback var (visserligen avsiktligt) post nr 666 också På nåt sjukt sätt har mina 665 posts på 1½ aktivt år klåtts av min nuvarande forumaktivitet. Jag har skrivit 717 posts på tre månader och en vecka, medan 665 posts skrevs på 1½ år. Om jag räknar rätt, vill säga. Och jag har medlemsnummer 6 660. Kan ingen bränna ner bocken snart? Det är ju snart jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Och jag har medlemsnummer 6 660. Kan ingen bränna ner bocken snart? Det är ju snart jul. Visst, men det är bara en som anmält sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Skulle vara just snyggt om medlemmar från ett GTA-forum skulle göra något sånt här. Det skulle bli ett jävla liv i tidningarna. "15 ynglingar i för små tomtedräkter intog Gävlebocken - öppnade automateld mot insatsstyrkan." Ledaren(19): "Röster i huvudet som sade åt mig att göra det" (alt. "Allt jag ville var att ge lille CJ en trevlig jul") Borde vara med i dagens lol eller "humortråden" som den nu kallas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Borde vara med i dagens lol eller "humortråden" som den nu kallas Fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag kan köra flyktfordron, lånar bara firmans bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Herregud, varje bockbränning är som Pinochets död i déjà vu! "Täcknamn: Frigörelse" Plan A: Vi behöver Förklädnader Rep Motorsåg Bensin, fotogen, råolja, TNT Facklor Rökgranater Napalm Maskingevär Mortars Flyktfordon Schweiziskt bankkonto Tillflyktsort Pwned-skylt Förklädnaderna består av tomteutstyrsel och pepparkaksgubbar. 1. Kasta rökgranater kring platsen. Allmänheten skingras, polisen ser oss inte lika bra. 2. Klättra upp mha repet som är fäst vid halsen. 3. Maskingevärsskyttarna placerar sig på position A. 4. Motorsågsmännen skär upp bockjäveln längs med de blå linjerna. 5. När Nationella Insatsstyrkan anländer gör maskingevärsskyttarna sitt jobb För stora massor människor används napalmbomber. Polis- och militära fordon slås ut med mortars, utplacerade på B. 6. När motorsågsmännen gjort det de ska, fylls den uppsprättade bocken med bensin, fotogen, råolja och TNT. 7. Samtliga skringras från platsen. 8. Samtliga kastar facklor mot bocken, och skjuter ner resterande insatsstyrkor. 9. Samtliga tar sin tillflykt till bilen, utplacerad på C. Någon frivillig (anmälan görs i denna tråd) sätter upp skylten på P-skylten. 10. Därefter åker Team Gtasajten (namn öppet för förslag) till vår tillflyktsort. 11. Hela Sveriges befolkning sätter in miljonbelopp på mitt Schweiziska bankkonto, och anställer mig även nästa år. Vive là Revolution! Förslag på skylt: Plan B är upp till andra att bestämma. Du gjorde min dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Du gjorde min dag! Glad to help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Snälla, snälla nån. Bränn ner den skitsaken. Jag kan ju inte sova längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) THERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 19 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 THERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najs, vem var det denhär gången? Jultomten igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 THERE WE GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Old pic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Den står kvar hel enligt kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts