MAFIA_KING Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Att injicera bensin var en fin idé. Men om man bara kommer dit, 50 pers. Alla bär en massa vedpinnar. Bildar snabbt en hög i botten? Bara att lägga pinnarna i bensin kvällen innan så brinner dom ju till oändlighet. Afaik so brinner väl olja längre? Vote: Börjar inte brinna alls. Redigerad 3 december, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 I år kommer den inte att kunna brinna över huvud taget... De har tillsatt nåt ämne i höet som gör att knappt napalm kan få fjutt på den! EOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Ska tamejfan skriva en lapp det står "GTAsajten roxs LoL ^^" på och sätta på skyltfan Mycket snack, lite verkstad tror du inte den skulle blåsa iväg eller någon skulle ta ner den, men det skulle ändå vara coolt Upp med skyltf*n innan bocken brinner ner Redigerad 3 december, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Nu har någon föfrsökt att tända på den, men misslyckades. Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,955466,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag har hittat webkameran! *Stolt* Webkamera 1. Webkamera 2. Happy watching! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Nu har någon föfrsökt att tända på den, men misslyckades. Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,955466,00.html :'( Då får väll någon ta till med hårdhanskarna och använda dynamit eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag har hittat webkameran! *Stolt* Webkamera 1. Webkamera 2. Happy watching! Redan postad http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=809130 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Redan postad http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=809130 Twice!! Nejmen titta vad jag hittade Jag tycker det är lite trist att ingen har klottrat något skoj på parkeringsskylten.. Redigerad 15 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Nu har någon föfrsökt att tända på den, men misslyckades. Källa: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,955466,00.html Vad var det jag sa? Flamskyddet är hax, det enda som biter är raggarbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Har för mig att nån bor i närheten.. Var det inte nån vi sa till att sätta en lapp med "GTASajten" på parkeringsskylten man ser i kameran? Tror att ni bad mig eller zcruwen Får göra det om jag har vägarna förbi på kvällen, vilket jag nog inte har för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Tror att ni bad mig eller zcruwen Får göra det om jag har vägarna förbi på kvällen, vilket jag nog inte har för tillfället Du ska fan ha vägarna förbi annars kommer jag med min Fukking skjorta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad var det jag sa? Flamskyddet är hax, det enda som biter är raggarbilar. Det tunga artelleriet kommer snart, raketgevär och granater. Vad som helst för att få bocken ner på knä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Det tunga artelleriet kommer snart, raketgevär och granater. Vad som helst för att få bocken ner på knä! Hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Du ska fan ha vägarna förbi annars kommer jag med min Fukking skjorta! Jag måste gå förbi på kvällen Aldrig att jag gör det på dagen Det är fan smockat med folk och bilar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Men, om man kuttar upp den? Eller hur hårt är skalet? Annars får man bli desperat och ta en motorsåg och såga upp ett lagomt stort hål, sen bara en fackla eller nåt! Kanske man inte bränner skalet, men iaf insidan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Du ska fan ha vägarna förbi annars kommer jag med min Fukking skjorta! Fakking skjorta om man ska vara petig. Rätt ska vara rätt Kul kommentar i övrigt, den kommer bli kult. DEN SOM HAR KASTAT SKA PÅ STRUUUUK!! Redigerad 15 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jag måste gå förbi på kvällen Aldrig att jag gör det på dagen Det är fan smockat med folk och bilar där Jag kan lätt göra det på dagen, det är ändå så ingen som känner igen mig längre så det blir perfa Okej, skicka in tips på vad som ska upp. SKylt med en text eller liknande? isånafall vad ska det stå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Jag kan lätt göra det på dagen, det är ändå så ingen som känner igen mig längre så det blir perfa Okej, skicka in tips på vad som ska upp. SKylt med en text eller liknande? isånafall vad ska det stå? En skylt är väl bäst? Där kan det stå typ: Pwnd by GTAsajtens forumiter Redigerad 15 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 En skylt är väl bäst? Där kan det stå typ: Pwnd by GTAsajtens forumiter Svårt att spåra Även fast jag inte tror att dom skulle göra det men! Ändå...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Menar du att snuten skulle spåra den Ser inte hur det kan vara kriminellt att sätta upp en skylt, eller ioförsig kanske att den täcker parkerings-symbolen men det kan inte va ett brott, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts