ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 --> QUOTE(kalle.b @ Oct 29 2006, 04:14) <{POST_SNAPBACK}> Bevakningen är nog hård i år så jag tvivlar på att den börjar brinna Nej faktum är att dom inte har nån bevakning alls. Eftersom dom har denna "flamsäkra" gelatinen på den så ska den inte kunna brinna. Men brinna kommer den tamejfan göra tillslut. Nån som är med på att bränna den runt jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Det ÄR ju meningen ffs! Nån som bor i närheten btw? Har för mig att nån bor i närheten.. Var det inte nån vi sa till att sätta en lapp med "GTASajten" på parkeringsskylten man ser i kameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har för mig att nån bor i närheten.. Var det inte nån vi sa till att sätta en lapp med "GTASajten" på parkeringsskylten man ser i kameran? I think that was me Eller Diarrehampus ^^, vi 2 bor 4 mil ifrån Gävle och är där varje vardag så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Där ser man Då får du fan sätta upp en lapp med texten GTASajten på parkeringsskylten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ganska lätt att tända eld på den om den bara är 'insmord' i det. Man får helt enkelt injicera bensin eller något annat lättantändligt och sen tända eld på den innifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Men dränker man den j*veln i bensin så skall det väl gå!? Hur i helvete ska man dränka den jä*la stora bocken med bensin ?!?! Det går ju knappast kasta en hink fylld med bensin över den den är alldeles för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Där ser man Då får du fan sätta upp en lapp med texten GTASajten på parkeringsskylten! Är det en kamera där i år då? Ganska lätt att tända eld på den om den bara är 'insmord' i det. Man får helt enkelt injicera bensin eller något annat lättantändligt och sen tända eld på den innifrån. Det var just nått sånt som jag själv hade tänkt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Är det en kamera där i år då? Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nejmen titta vad jag hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Nejmen titta vad jag hittade Oj! Ja se vad du hittade. Jag hittade den på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Att injicera bensin var en fin idé. Men om man bara kommer dit, 50 pers. Alla bär en massa vedpinnar. Bildar snabbt en hög i botten? Bara att lägga pinnarna i bensin kvällen innan så brinner dom ju till oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Att injicera bensin var en fin idé. Men om man bara kommer dit, 50 pers. Alla bär en massa vedpinnar. Bildar snabbt en hög i botten? Bara att lägga pinnarna i bensin kvällen innan så brinner dom ju till oändlighet. Och alla 50 pers utklädda till tomtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Och alla 50 pers utklädda till tomtar Stjärngossar ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Som sagt, dom har haft flammsäkert medel på bockfan i flera år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Som sagt, dom har haft flammsäkert medel på bockfan i flera år nu. Jo, och inte fan har det hjälp Fast nu vart det ju tydligen något mer över den där anti-brandsmörjan också Fast tror knappast den står länge, finns ju fortfarande yxor att hugga i benen med, Raggarbilar att köra sönder den med osv... Om alla på GTASajten klär ut sig till ett luciatåg och lussar förbi sen rycker vi fram Yxor, Bensindunkar och en massa Facklor så skulle dom få sig en rolig syn på Kameran som övervakade:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Som sagt, dom har haft flammsäkert medel på bockfan i flera år nu. Det är visst nåt speciellt i år. "I år kommer den nämligen att impregneras med ”Fiber ProTector Flamskydd” som bland annat används i flygplan. Medlet kommer att göra det omöjligt att bränna ned Gävlebocken till grunden. Bocken får bara eventuella brännskador på ytan och på ett begränsat område. Dessa områden kan repareras genom att man byter ut enstaka halmmattor." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Det är visst nåt speciellt i år. "I år kommer den nämligen att impregneras med ”Fiber ProTector Flamskydd” som bland annat används i flygplan. Medlet kommer att göra det omöjligt att bränna ned Gävlebocken till grunden. Bocken får bara eventuella brännskador på ytan och på ett begränsat område. Dessa områden kan repareras genom att man byter ut enstaka halmmattor." Säkert samma skräp som alla andra år, bara att de har döpt det till ett internationellt och "respektingivande" namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 BOCKEN KOMMER BRINNA TILL SLUT. 100 % SÄKERT !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ska tamejfan skriva en lapp det står "GTAsajten roxs LoL ^^" på och sätta på skyltfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Grymt förresten, då kan man ju se när den brinner, live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts