VaXXoR Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ja, äckel snön kom idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snöhelvetet kom imorse. Fyfan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Den kom igårkväll/natt. Bögsnö.. Nu ska den smälta och komma igen typ 100 gånger innan den bestämmer sig för att stanna. Och alla denna jävla slasken som kommer.. FY FAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nepp, här är det sol, bad, champagne, ostron och brudar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Yay kommer precis från ett ströavbrott igen ORLY? ÄCKELSNÖDÖFÖRIHELVETEINNANJAGKÖRUPPENPÅLEIRÖVENPÅDIG Offtopic: fyller år om 20 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det var typ snöstorm på morgonen...men nu är det bara vatten på marken...och lite is på trappan...saknar sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jo, nu finns här snö i Östergötland också. Och den ligger kvar också , men som Stellan sa, den kommer smälta och komma tillbaka 120 ggr, och fy fan för all smält snö som blir is, det är ju omöjligt att gå ut utan att bryta nacken om man inte är akrobat. Kom inte snön förbannat tidigt i år ? Ajja, jag gillar den så länge han inte är blöt, utan mer puder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det snöade här natten till igår men det smalt. igår kom massor med snö och jag tror det fortfarande snöar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Började snöa igår och det ligget kvar på backen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag är inte äkta lundabo egentligen. (kommer från Trollhättan) Men studerar i Lund till Masknin Ingenjör. 23?, om du syftar på ålder så är jag 19. Hurså? Mja, det plockades bort cyklar som ingen verkade äga. Ah, trodde det var för äldre studenter, de där lägenheterna. Nåja, det var skoj att höra att du bor här. Maimstream: Mycket bra dikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 VOTE: Nej :'( :'( :'( Varför, varför, varför kommer inte julstämningssnön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Och idag smälte snön bort. Så nu är det höst igen! Cuh-raaaazy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vote:Ja Så här såg det ut hos mig för en vecka sedan... http://xs208.xs.to/xs208/06436/DSC03909.JPG Gissa om jag sprang in och stängde dörren strax efter att bilden togs? Men har man bosatt sig i Norrbotten får man väl skylla sig själv... (Hoppas bilden godkänns så den inte är för stor eller nåt, hrm... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Första gången på mer än 10år som vi har haft snö på min födelsedag. Tycker inte om snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Varför, varför, varför kommer inte julstämningssnön? För att det inte är jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vote> Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Den var här på visit i veckan, men nu på morgonen bestämde den sig visst för att dra sig ett tag. Antagligen är den här och härjar imorgon igen. Suck. Snö är kul när den är snö. Allt annat är förbannat värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 När jag vaknade idag så var snön borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 När jag vaknade idag så var snön borta! Ta det lungt, bara lungt, den kommer snart igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts