luddee Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Poff, så var den här imorse Jag bor i Danderyd, Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Det var inget... Redigerad 1 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ååh, snön kom nu på morgonen. ^^ Älskar när det snöar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snö :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ja den kom igår, när jag skulle ut å meka BMW OT: Min första post Kul med nytt folk, men din signatur är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Massor.. Norrbotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snön är allt här, den. Vaknade av att mitt fönster blåste upp i morse då jag hade glömt att stänga det helt och hållet. Att stå och försöka få igen ett fönster endast iklädd underkläder med otaliga mängder snö inflygandes är något jag inte vill göra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Den kom inatt. Vet inte hur kallt det är. Den stannar bara på buskar, bilar, gräs, tak och sådant. Inte asfalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kom redan igårkväll/natt men då var jag för deprimerad för att vilja berätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Såg fel! Är du inte äkta Lundabor?! KlosterGården & GunnesBo. Nu vet jag var du bor. Du bor i AF´s lägenheter, rätt? Brossan bor i de små nybyggda husen, näst sista, om du går mot stan! Så du är student? Då måste du åtminstonde vara 23 va? Försvunnit mycket cyklar utanför ditt hus? Jag är inte äkta lundabo egentligen. (kommer från Trollhättan) Men studerar i Lund till Masknin Ingenjör. 23?, om du syftar på ålder så är jag 19. Hurså? Mja, det plockades bort cyklar som ingen verkade äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 En svag snöstorm under hela natten, vi har ett tre-fyra decimeter tjockt snötäcke här nu. Vackert, men alldeles för kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jahapp, nu har vintern kommit till Sthlm och dess förorter och fan vilket helvete. Hoppade på bussen från utbildningen vid 16, kom hem runt 17:30, en stäcka på kanske 3-4 km. Den första lilla biten tar vanligtvis 4 min, tog nu över 30. Varenda jävla bil hade problem på vägen, men det är inte så konstigt. Igår var det en helt vanlig höstdag och idag är det snöstorm och blankis på vägarna, så alla har ju sommardäck. Lycka till med bilkörningen då när man har en bromssträcka på 100 meter om man kör i 10 km/h. Så idag har det hänt och kommer hända flera tusen olyckor. Kanske inte jättemånga personskador men en jävla massa plåtskador. Hoppas det blir bättre imorrn, för jag har ingen lust att vänta på över en timme försenad buss, som idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snöat lite idag! Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 2-3 dm mmm jaa ^^ hata detta förbannade JÄVLAKUKSUGARFITTÄCKELSUGVÄDER. Ärligt detta jävla väder kan ta och dö eller nått. Strömavbrott 7 gånger. Senaste varade i ca 30 minuter. I WANT TO HAVE SUMMER AGAIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Haha snöar som tusan här nu:_P Tråkigt värre det ju;) Nu kan man inge göra ju mer änn sitta här å hänga efter som snön blir slask nästan direkt:( suck Oja, vi GTAsajtare är ju såååååååå farliga. Kom nu allihopa, så sätter vi i en ring och inväntar Mr. Hankey tillsammans. Kom nu, håll hand i hand, och så sjunger vi också GTAsajtens fina julsånger nu, det är ju dags att börja i tid. Julklappar och knäck, Tomten och hans säck, För kärleken finns ingen lag, När vi firar Jesus fölsa'dag, När GTAsajten firar jul, Då ska vi alla ha jättekul, Äta julbord med mycket mat, Dags att älska och sluta med allt hat, Hand i hand tillsammans, Vi ger varandra en ny chans, När GTAsajten firar jul, Då ska alla ha jättekul! 2-3 dm mmm jaa ^^ hata detta förbannade JÄVLAKUKSUGARFITTÄCKELSUGVÄDER. Ärligt detta jävla väder kan ta och dö eller nått. Strömavbrott 7 gånger. Senaste varade i ca 30 minuter. I WANT TO HAVE SUMMER AGAIN NO! Sommaren ska ara borta! vinter ochsnögubbar ska're'va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Snön är allt här, den. Vaknade av att mitt fönster blåste upp i morse då jag hade glömt att stänga det helt och hållet. Att stå och försöka få igen ett fönster endast iklädd underkläder med otaliga mängder snö inflygandes är något jag inte vill göra igen. lol! ---- Idag kom det snö igen och den här gången stannade den kvar. Nu är det vinter! Hej hopp! Redigerad 1 november, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Kommit snö i Stockholm idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Vote: Det kom men det smälte. Bor på gotland. Det var typ snöblandat på morgonen, sen snöade det på riktigt. Men inte mycket och inget som ligger kvar nu direkt.. Sen Haglade det som fan och blåser så man tror att det är orkan. Längtar till riktiga vintern. Edit: Julklappar och knäck, Tomten och hans säck, För kärleken finns ingen lag, När vi firar Jesus fölsa'dag, När GTAsajten firar jul, Då ska vi alla ha jättekul, Äta julbord med mycket mat, Dags att älska och sluta med allt hat, Hand i hand tillsammans, Vi ger varandra en ny chans, När GTAsajten firar jul, Då ska alla ha jättekul! Fint! Redigerad 1 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ca. en decimeter här i Stockholm nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Vote: Det kom men det smälte. Bor på gotland. Det var typ snöblandat på morgonen, sen snöade det på riktigt. Men inte mycket och inget som ligger kvar nu direkt.. Sen Haglade det som fan och blåser så man tror att det är orkan. Ja, hu, jävla skitväder här nere. Och senast när jag kollade ut (~1 timme sedan) så låg dock snön kvar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts