FoxtroT Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nej, vi ska prata om Gudrun Schyman. Ja, eftersom det inte stod i ditt inlägg vad man skulle göra så kunde vi likagärna snacka om den tanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ska man snacka om honom här el? Nej, vad får dig att tro det? Ja, eftersom det inte stod i ditt inlägg vad man skulle göra så kunde vi likagärna snacka om den tanten. Måste du ha anvisningar eller? Nästan alla trådar i forumet är till för att diskutera i. Vad är mer passande än ämnet i första inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Tss, vi glömer det där nu. Walling var skit kul! -Många går in i väggen, men vi springer in i den. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Tss, vi glömer det där nu. Walling var skit kul! -Många går in i väggen, men vi springer in i den. lol Ja Och: "Karoucha upplever man bara en gång i livet. Kanske två!" HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag är nog den enda i hela världen som inte tycker han är rolig. Men men... hela Sverige tycks ju gilla sexskämt och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag är nog den enda i hela världen som inte tycker han är rolig. Men men... hela Sverige tycks ju gilla sexskämt och sånt. Sen när du mognat lite kommer du nog också att uppskatta hans humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Sen när du mognat lite kommer du nog också att uppskatta hans humor. Förklara. Är man omogen för man inte tycker om sexskämt? Konstigt... mina föräldrar är inte mogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Förklara. Är man omogen för man inte tycker om sexskämt? Konstigt... mina föräldrar är inte mogna. Säger du sex skämt till dina föräldrar e de inte kul, men om en komiker eller vän säger det är det nog roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Säger du sex skämt till dina föräldrar e de inte kul, men om en komiker eller vän säger det är det nog roligare. Jag säger inte sexskämt till dom eftersom varkens jag eller dom finner det underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vill föresten konstatera att han stavar Gustafsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Förklara. Är man omogen för man inte tycker om sexskämt? Konstigt... mina föräldrar är inte mogna. Ja, du beter dig som om du vore 4 år. Sex är något helt normalt. Sprit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja, du beter dig som om du vore 4 år. Sex är något helt normalt. Sprit också. Wii... jag är 4 år för jag inte gillar sexskämt. Ska vi gå över till personangrepp nu också? Lägg ner istället. --- Robert Gustafsson är bra i sketcher/filmer a la Nilecity t.ex. Men t.ex. på allsång på skansen så är han kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Fan vad jag garvar åt den nya filmen "Jag är inte bitter" När han är i noge och intervjuar folk. Så säger han typ någon om ost och ba "Mmmm, jag gillar ost säger hon" hahaha Eller när han är guide på ett slott och spelar gammal, när han ba "Åt?, var fick ni den idén ifrån, åt? hur kan man få en sån tanke" Men "Fråga Bertil" är nog en av mina favoriter, ajajaj Någon som kan hitta när robert gustavsson och en annan "kommer inte på vem det är" spelar han sverker i programet Plus. "Äre det så, Äre det så, Ska det vara så!?" Älskar verkligen honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Fan vad jag garvar åt den nya filmen "Jag är inte bitter" När han är i noge och intervjuar folk. Så säger han typ någon om ost och ba "Mmmm, jag gillar ost säger hon" hahaha Eller när han är guide på ett slott och spelar gammal, när han ba "Åt?, var fick ni den idén ifrån, åt? hur kan man få en sån tanke" Men "Fråga Bertil" är nog en av mina favoriter, ajajaj Någon som kan hitta när robert gustavsson och en annan "kommer inte på vem det är" spelar han sverker i programet Plus. "Äre det så, Äre det så, Ska det vara så!?" Älskar verkligen honom Han är med på olika ställen. Han är med i bland annat Nile City vid ett tillfälle då han hackar på sax-säljaren och sedan familjen svensson Sedan har dom gjort honnom vid vissa liveföreställningar också. Det är Johan Rheborg som spelar honnom. É dè så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vill föresten konstatera att han stavar Gustafsson Poängtera Eller har jag fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Förklara. Är man omogen för man inte tycker om sexskämt? Konstigt... mina föräldrar är inte mogna. Dina föräldrar vill kasnke inte visa att de tycker det är kul, eftersom de inte vill göra dig generad. Förresten så kan man inte säga att alla Robert Gustafssons skämt är sexistiska. Det finns komiker som är mycket "värre" och "insnöade" inom det området. Robert däremot kan banne mig skämta om precis allt! Spajder: både poängtera och konstatera funkar. Redigerad 27 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Till alla er som inte gillar Robert Gustafssons sexskämt säger jag bara: Kolla på Björnes Magasin. Finns avsnitt med honom där. Där är han jätte snäll och skämtar inte om sex. Redigerad 27 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Han är ju klart bäst när han är i Killinggänget (Nile City, Percy Tårar, Manegen och På Grand, 4 Små Filmer osv) Sen har ett par egna program där han är rolig, typ Arne Anka, Grogg(hette det va?) och ett par till. Sämst tycker jag han faktiskt är i program som typ Time Out och Parlamentet, även om han har gjort ett par roliga saker i Parlamentet så tycker jag inte att det är hans stil..hans typ av program. Det bästa (kanske) är i Percy Tårar när han och Henrik Schyffert spelar (igentligen vet jag inte vad dom är för något) men dom är med Percy i ishallen och filmar och spelar musik, sen får man följa dom "backstage" och höra på deras diskussioner på bred värmländska. (robert) du...om man fryser ner en folköl och sen tinnar upp den fort som faaaan, då har det blivit en starköl av den (henrik) nej..det är inte sant (robert) jo det är säkert (robert) och du när det går för en blåval..då kommer det 250 liter ur den jävlen (henrik) nej..det är inte sant (robert) jooooo det är säkert Sen i samma scen när robert står i duschen och henrik snärtar honom med en handduk Ajjjj va fan görrrrr du? älskar den scenen, låter väl inte så roligt när man skriver det här...men tänk er texten på värmländska....eller bättre upp, se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Han är fan bäst i Parlamentet! Tips från coachen: Gå från födsel till döden på en minut. Fy fan vad jag garvade! Gustafsson: Glääääää.... Fula gubbe! Redigerad 28 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Robert Gustavsson ÄR Sveriges roligaste man. Tätt där efter kommer Johan Glans och David Batra. Men mest skriver jag här för nu har jag bara en (1!) post kvar till min 600:de post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts