Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Gustavsson är Sveriges roligaste man. Ingen har fått mig att garva mer än honom. Han tillhör världens humorelit enligt mig. Slänger upp några skitroliga klipp med honom som förgyller dagen. Fotbollstränaren Om brännässlor Bertils juletips. Julgranen Vimsig programledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Ska man snacka om honom här el? imo, så är han roligast med. Men hittar inte ett speciellt klipp med honom på internet Det är när han snackar om sin hamster som har dött, sen nått mer och sen nått mer Nån som vet vilken jag menar? Redigerad 26 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Ska man snacka om honom här el? imo, så är han roligast med. Men hittar inte ett speciellt klipp med honom på internet Det är när han snackar om sin hamster som har dött, sen nått mer och sen nått mer Nån som vet vilken jag menar? Japp, ett avsnitt från nilecity, sök på nilecity marcus så brukar det komma träffar så det dånar om det. Redigerad 26 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) "Säg bara en sak, riksost" TACK! Redigerad 26 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 "Ta lite riven ost så blir du glad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) "Ta lite riven ost så blir du glad" fan allså, längesen jag skrattade så mkt men jag hade för mig att den var lång, och det var 3st djur? Redigerad 26 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Jo slutet är så jävla bra. Motorsåg! EDIT: Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=vXZrAx6Kwr4 Tyvärr utan slutet. Redigerad 26 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Gustavsson är Sveriges roligaste man. Ingen har fått mig att garva mer än honom. Han tillhör världens humorelit enligt mig. Does not compute. Contradictory statements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Han är väldigt bra, men hans storhetstid har varit. Han börjar sjukna och bör lägga av när han ligger på topp. Nya talanger som Johan Batra mfl. är på väg mot toppen. Redigerad 27 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 fan allså, längesen jag skrattade så mkt men jag hade för mig att den var lång, och det var 3st djur? Det finns två avsnitt, en där han har råkat dödat ett killmarsvin en där han har råkat döda en hona, i slutet på den andra så sågar han en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det finns två avsnitt, en där han har råkat dödat ett killmarsvin en där han har råkat döda en hona, i slutet på den andra så sågar han en katt. Programledaren: Men inte ska vi såga kissen? Gustavsson: Jo! Programledaren: Ok, ja! Tror den gick så där ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Programledaren: Men inte ska vi såga kissen? Gustavsson: Jo! Programledaren: Ok, ja! Tror den gick så där ungefär. Ja, han säger. "nej inte såga i maja" "jo" "Nej" *Robert riktar motorsågen mot programledaren "Jo!" "ok då, såga i maja" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 -Nej, inte såga i Maja! -Jhohooooo -Ne -Johhhhhooooo hoooooooooooo -Jaha ok ska vi såga i Maja -Jhaaaaaaaaaa -Ja såga i Maja Hmm. Jag vill skriva Lisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ska man snacka om honom här el? Nej, vi ska prata om Gudrun Schyman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Han är väldigt bra, men hans storhetstid har varit. Han börjar sjukna och bör lägga av när han ligger på topp. Nya talanger som Johan Batra mfl. är på väg mot toppen. David Batra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 David Batra. Ah! jag visste det! Det stod mellan Johan och David. Så nära jag var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Ah! jag visste det! Det stod mellan Johan och David. Så nära jag var... Det är då man säger det namnet man vet, i det här fallet Batra. Om någon skulle fråga vem det är, och vad han heter i förnamn så säger man bara: "Vet du inte ens det ?" Redigerad 27 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) David Batra. Kanske Johan Glans Eller vänta här nu.. Vad håller jag på med? Redigerad 27 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kanske Johan Glans Eller vänta här nu.. Vad håller jag på med? Johan heter väl den ljushåriga?! Jag blandar alltid ihop dem. Det är därför jag sa fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Gustavsson är skitrolig imo. Även om humorn ibland blir lite för under bältet. Det roligaste måste ju ändå vara hans inslag om "Walling" Walling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts