Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Where in sweden do you bor? Omkring stockholm (norrtälje) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Omkring stockholm (norrtälje) Bra då kommer jag och stoppar in en näve snö i käften på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bra då kommer jag och stoppar in en näve snö i käften på dig! Yeeees!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Yeeees!!! Nej men seriöst. Jag tror inte det var menat att det skulle snöa runt Sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det har bara regnat lite o blåst här nere i Malmö. Som Vice sa innan i tråden så har media förstprat detta!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Nej men seriöst. Jag tror inte det var menat att det skulle snöa runt Sthlm nej inte en på ett tag EDIT:Stormen e typ över nu? Redigerad 28 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts