Jump to content

Stormen - Snacka på medans ni kan!

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Det blåser ju fan knappt nånting här på västkusten. :(

Bara kuling.

Och så sa dom att västkusten skulle drappas värst (w00t)

Den borde dragit förbi er redan. Natten till idag och i morse. Men ni kan inte säga att det inte är någon storm för som många sagt blåser det iaf starka vindar på många ställen runt om i landet. Kanske inte 25m/s a.k.a storm, men ändå.

Hoppas det kommer 50cm snö tills i morgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. Det var strömavbrott här innan. Så jag låg på soffan och lyssna på musik i mörkret. Men sen så skulle jag gå å tända ett ljus men hittade inga tändstickor eller en tändare. Så jag sa till mig själv; Nu vore det bra med lite lyse. Och poff, så kom strömen tillbaka. Spooky. (w00t)

Boomer den allsmäktige.

*Knäböjer*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Storm? Äh, Skit ner er Aftonhoran. Det har visserligen snöat och blåsit lite grann, Men definitivt inte mer än 2m/s.

Jag kunde ju ffs ha uteträning med hockeylaget så vars fan är den dära stormen? Jag som ville se fallna träd och sådant över hela Sunderbyn!

EDIT. Back from Hybernating

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har det snöat lite granna och blåst rätt kraftigt men jag skulle inte tro att det var mer än 8m/s

Hade hoppats på någonting sådant här; (w00t)

99021026_789939_1.jpg

Nåja. Det har ju kommit lite snö iaf. Hoppas på att det snöar så det iaf kommer 30cm så man kanske kan åka lite skidor.

Men vist blåser det rätt starkt ännu. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har det snöat lite granna och blåst rätt kraftigt men jag skulle inte tro att det var mer än 8m/s

Hade hoppats på någonting sådant här; (w00t)

99021026_789939_1.jpg

Nåja. Det har ju kommit lite snö iaf. Hoppas på att det snöar så det iaf kommer 30cm så man kanske kan åka lite skidor.

Men vist blåser det rätt starkt ännu. :(

HElvete här har jag inte ens fått nån snö :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor