SlewME Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Har inte varit en vindpust ute idag Precis som jag trodde. Det var till och med sol nyss. Ok, nu blåser det lite iof. Redigerad 27 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Här har det allt blåst en del. En i min klass var nära på att överröstas av vinden när hon redovisade innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu är de ju typ 5-6 Dm , vart I Östersund bor du? jag bor i Odensala. Bor du i Östersund? Jag bor också i Odensala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Bor du i Östersund? Jag bor också i Odensala Nu skulle jag inte bli förvånad ifall ni har träffat varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu skulle jag inte bli förvånad ifall ni har träffat varandra Inte jag heller. Det har vi säkert gjort . iweX: Vart i odensala bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Har inte varit en vindpust ute idag Precis som jag trodde. Det var till och med sol nyss. Ok, nu blåser det lite iof. Samma här bara lite regn som värst kanske några vindpustar men just nu tittar solen fram EDIT: nu börjar de blåsa....creeepy Redigerad 27 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Rena rama snöstormen här uppe i Övik. Molnet verkar lägga sig över norrland. Satellit bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag hörde nyligen ett av världens sämsta skämt av min storebror Vad är det för likhet mellan en storm och en kvinna? Jag vet inte. Dom är vilda och våta när de kommer, och lämnar en hemskt oreda efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Rena rama snöstormen här uppe i Övik. Molnet verkar lägga sig över norrland. Satellit bilder Jo. Det blåser rätt kraftigt och snöar. Men en fråga. Vart i Övik bor du? Jag hörde nyligen ett av världens sämsta skämt av min storebror Vad är det för likhet mellan en storm och en kvinna? Jag vet inte. Dom är vilda och våta när de kommer, och lämnar en hemskt oreda efter sig. Hiho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jo. Det blåser rätt kraftigt och snöar. Men en fråga. Vart i Övik bor du? Hiho Min pappa bor 1 mil utanför husum, men morsan bor på sörliden! Just i detta nu är jag i järved hos min bror där jag kan spendera ganska mycket tid ibland! Vars bor du? Edit: Och vilken skola går du på? Edit 2: Dammit, nu ska vi åka bil till solberg! Till stugan, mysigt i det hära vädret! Redigerad 27 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Här blåser det knappt någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Min pappa bor 1 mil utanför husum, men morsan bor på sörliden! Just i detta nu är jag i järved hos min bror där jag kan spendera ganska mycket tid ibland! Vars bor du? Edit: Och vilken skola går du på? Edit 2: Dammit, nu ska vi åka bil till solberg! Till stugan, mysigt i det hära vädret! Jag bor i själevad. Snön flyger omkring i cirklar med start från backen, märkte det när jag letade kvasten i garaget. Ska se om jag får det på film ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Aha, trevligt. Den enda jag känner därifrån är Tomas vad han nu heter i efternamn, han går media med mig på Park! Nu börjar det blåsa riktigt ordentligt. Vill ha en stooooool stolm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har blåst lite mer än vanligt här nere i Kristianstad men inte så som det stog på löpsedlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Nu kommer blåsten till norrtälje snart stockholm kanske EDIT:om den inte redan e där Redigerad 27 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu kommer blåsten till norrtälje snart stockholm kanske EDIT:om den inte redan e där Nu? den är redan här, blåser som fan just nu...höll på att blåsa bort när man gick hem från gymet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Dagens väderleksrapport: Min kompis keps blåste iväg och min frisur ställde sig rakt upp. Annars är det lugnt. Har inte regnat på flera timmar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Här blåser det lite måttligt, inte överdrivet, men nog är det lite kraft i vinden allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 En kompis kepa blåste av, men han lyckades ta den i farten på något vis. Min frisyr blev rufsig. Kan inte stormen ta slut snart den tar knäcken på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 En kompis kepa blåste av, men han lyckades ta den i farten på något vis. Min frisyr blev rufsig. Kan inte stormen ta slut snart den tar knäcken på mig :'( Gå inomhus och mys med en kopp te i handen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts