Jump to content

Stormen - Snacka på medans ni kan!

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Det kommer ingenting i Sthlm för äns ungufär 03-05 och sedan är det lite lugnare tills 17 då blir det värre sedan blir det lugnare 23. ungufär. Om man kollar på dom rörliga bilderna.

Edit:

Jag bor vid kusten, i Örnsköldsvik. Det sägs ju att vattennivån kan komma att höjas 1 meter vid kusten. Och vi (Jag Merkky och AntePanteBoy bor i Övik. Mitt det värsta vädret :rolleyes:

post-5272-1161901376_thumb.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar det hända saker här i Stockholm med, just nu regnar det och blåser som fasen (iaf här i Tyresö)...men men får se hur länge det håller i sig...eller om det kanske blir värre.

Jo, här i Vällingby har det börjat regna och blåsa lite smått sen mitt senaste inlägg. Gänget misshandlar fortfarande någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade nligen både blåst och snö som virvlade runt >_< Vaknade av det för lääääääääääääänge sen, och strömmen har vi kvar :ph34r: Som tur är har det slutat, så nu kan jag åka med bussen till Motala 06:30 :(

WTF? Var jag uppe SÅ tidigt? :o

Ajja, vi har ingen storm här, endast mycket stark vind som blåser omkring, och den är ingenting emot Gudrun... Synd :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rapport från Hudiksvall, en av dom städerna som skulle drabbas hårdast!

Inget har hänt, helt vindstilla.. Vad fan..? Hambug.

Jag lovar, har aldrig sett något så vindstilla som detta, ser ut som någon har pausat naturen.

Nej, jag trodde också att det skulle drabbas. Kollade på SMHI och vi hade endast klass ett! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor