GiZmo Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Fick nyss en känsla av att jag inte kommer kunna ta 12.20 tåget hem imorrn.. Humm.. Hoppas 14.25 bussen är okej... Great, en onödig post på en ny sida.. /cheer err.. börjat blåsa liiiite här.. regnar lite me.. humm.. *sigh* Redigerad 26 oktober, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är nu ca 14 timmar tills den riktiga stormen ska börja här och det har redan börjat blåsa och regna lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo nu jävlar skiter det sig i vädersystemet! Här i Stockholms förorter så är det lugnt förutom att ett gäng slår ner någon . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Det kommer ingenting i Sthlm för äns ungufär 03-05 och sedan är det lite lugnare tills 17 då blir det värre sedan blir det lugnare 23. ungufär. Om man kollar på dom rörliga bilderna. __________________________________________________________________________ Edit: Jag bor vid kusten, i Örnsköldsvik. Det sägs ju att vattennivån kan komma att höjas 1 meter vid kusten. Och vi (Jag Merkky och AntePanteBoy bor i Övik. Mitt det värsta vädret Redigerad 26 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nu börjar det hända saker här i Stockholm med, just nu regnar det och blåser som fasen (iaf här i Tyresö)...men men får se hur länge det håller i sig...eller om det kanske blir värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nu börjar det hända saker här i Stockholm med, just nu regnar det och blåser som fasen (iaf här i Tyresö)...men men får se hur länge det håller i sig...eller om det kanske blir värre. Jo, här i Vällingby har det börjat regna och blåsa lite smått sen mitt senaste inlägg. Gänget misshandlar fortfarande någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vi hade nligen både blåst och snö som virvlade runt Vaknade av det för lääääääääääääänge sen, och strömmen har vi kvar Som tur är har det slutat, så nu kan jag åka med bussen till Motala 06:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det blåser riktigt mycket här just nu, inget regn iaf vilket är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Rapport från Hudiksvall, en av dom städerna som skulle drabbas hårdast! Inget har hänt, helt vindstilla.. Vad fan..? Hambug. Jag lovar, har aldrig sett något så vindstilla som detta, ser ut som någon har pausat naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det hade kommit cirka 30cm snö här i Östersund när jag klev upp i morse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Nu är det typ en mindre snöstorm här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Lite händer här. När jag vaknade regnade det och blåste lite lagomt. Men nu är det mer snöblandat och fet dimma samt bra med vind. Kanske nånting kul händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Det är riktigt fint väder här nu. Storm.. jo tjena. Redigerad 27 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Blåser lite.. Kommer några kastvindar ibland men inget allvarligt.. GE MIG STORM > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 NERF STORM PLX. Har inte märkt ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vi hade nligen både blåst och snö som virvlade runt Vaknade av det för lääääääääääääänge sen, och strömmen har vi kvar Som tur är har det slutat, så nu kan jag åka med bussen till Motala 06:30 WTF? Var jag uppe SÅ tidigt? Ajja, vi har ingen storm här, endast mycket stark vind som blåser omkring, och den är ingenting emot Gudrun... Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Rapport från Hudiksvall, en av dom städerna som skulle drabbas hårdast! Inget har hänt, helt vindstilla.. Vad fan..? Hambug. Jag lovar, har aldrig sett något så vindstilla som detta, ser ut som någon har pausat naturen. Nej, jag trodde också att det skulle drabbas. Kollade på SMHI och vi hade endast klass ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Shit,kollade aftonbladet och jag bor i västernorrland ( Varning 3 ) längtar nästan Har redan börjat blåsa lite (ganska mycket) så jag kommer nog inte kunna besöka GTAsajten något under denna helg..Ája vi får väl se hur det blir. Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har snöat lite stora flingor men är bara små pyttefjun ny, och det har regnat. Och det har varit starka vindar. >Men inte så värst. Hoppas på mer! Mer, mer mer. Meeer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Det hade kommit cirka 30cm snö här i Östersund när jag klev upp i morse... Nu är de ju typ 5-6 Dm , vart I Östersund bor du? jag bor i Odensala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts