Merkky Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Oj, låg övik i klass 3? Hoppas det blir kalabalik här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Japp, motala. Ehh hmm, jag gick in på en sida, så var det olika färger över alla länen, alla som var gula var klass 1, oranga klass2, och röd var klass 3. Mitt län var allså det som skulle drabbas minst Haha glömde bort vad sidan hette!? Edit: hittade, http://www.smhi.se/weather/varningar/startvarning_n1_sv.htm "Mycket hårda vindbyar" Lyckades jag läsa mig till där. Låter skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Om det inte blåser tillräckligt mycket för att dom ska ställa in skolan imorgon blir jag grovt besviken på den här "stormen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ojoj, kanske bäst att ladda laptopen. Och fylla den med proviant, så man klarar sig den halvtimmen batteriet räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Om det inte blåser tillräckligt mycket för att dom ska ställa in skolan imorgon blir jag grovt besviken på den här "stormen". Det är ju bara 1 dag kvar i skolan... sen är det ju lov. Varför liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vilket jävla larv, Aftonbladet får det att låta som om rena Day after tomorrow stormen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vilket jävla larv, Aftonbladet får det att låta som om rena Day after tomorrow stormen. Jovars, saknas bara texten " HJÄÄLP DET ÄR ÖVER NU ALL! ALLE MAN TILL SKYDDSRUM!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Mjo, dom överdriver väl lite.. Min kompis, som bor i 3-sjö (uppe i norrland) sa att det inte ens hade börjat blåsa där men, det kan väl vända fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Såg på nyheterna videoklipp från platser stormen redan varit. De hade översvämmning med vatten upp till rumpan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Synd att inte Öland var i Riskzonen Vafan är du också ölänning. Ni jävlar tar ju över världen, Lämna kalmar ifred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 VI KOMMER ALLA ATT DÖÖÖÖÖÖ Jag är grymt besviken på den här stormen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Naaw, ty dess ondska kommer att.. Kommer att.. Kommer att..... Ta mitt internet med sig :'( Blåser redan jäkla mycket.. Orka med någå mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vilket jävla larv, Aftonbladet får det att låta som om rena Day after tomorrow stormen. WÖrd! Morgondagens löp: Chockstormen svek! Linda Rosing rasar! Överhype! Det är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Såg på nyheterna videoklipp från platser stormen redan varit. De hade översvämmning med vatten upp till rumpan. Shit, fan skulle va kul om det hände nått liknande här så tråkigt i ens liv.. Redigerad 26 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Såg på nyheterna videoklipp från platser stormen redan varit. De hade översvämmning med vatten upp till rumpan. Najs Hoppas det blir så här med Redigerad 26 oktober, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Fuck Aftonbladet och SMHI. Det regnar knappt här fast det blåser ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Riskzonen http://img273.imageshack.us/img273/2088/riskzonemk7.jpg Städer som kan träffas av Stormen: Gävle WIEEE, då drabbas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Klass 1, jag som hoppades på fullt kaos här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Fast om jag tolkar prognoserna rätt kommer ju det värsta att komma någon gång tidigt på Fredagsmorgonen typ mellan klockan 3-8... Just nu ligger väl ovädret vid Norges kust eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Om strömmen ryker för mig kommer jag känna ett starkt behov av att dra ut och krossa rutor Jag hänger på! Men det hade ju varit fett grymt med träd som ligger tvärs över vägarna och sen 50cm snö på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts