VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Regnar och blåser här i Halmstad, städernas stad. Men ingen storm-klass på det än. Kolla på "Känn dig blåst, Svensson" så kan du se ungufär när det börjar bli lite i ditt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Mitt område har Klass 2. Hoppas jag inte vaknar av det inatt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Mitt område har Klass 2. Hoppas jag inte vaknar av det inatt i alla fall. Kolla på "Känn dig blåst, Svensson" så kan du se ungufär när det börjar bli lite i ditt område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hmm, imorgon vid lunch ser det ut som att den skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Annars slipper man eller? http://img285.imageshack.us/img285/9890/stormaeta5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Stormen skulle visst komma in på västkusten, men här har då inget inträffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Annars slipper man eller? http://img285.imageshack.us/img285/9890/stormaeta5.png Ja, ögonkontakt är inte så viktigt som man kan tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Måste det inte vara över 25 m/s för att det ska klassas som en storm? Eller jag kanske har fel. Här (Östergötland) blåser det nästan inget alls. Men regnet har verkligen öst ner. :'( Jo, men öviksområdet kommer inte att bli så utsatt! Det är längre söderut... Eller hade jag fel nu?! Redigerad 26 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Börjar bli besviken, vill se vältande träd och översvämmningar och grejer. helt lungt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Börjar bli besviken, vill se vältande träd och översvämmningar och grejer. helt lungt här. Håller med dig, jag trodde att det skulle bli ett stort stohej. Hoppas att det blåser så j kla mkt att man knappt kan gå ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Faen, jag som sågfram emot en mysig natt klass 1 över mitt län... Har inte hänt nått än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Faen, jag som sågfram emot en mysig natt klass 1 över mitt län... Har inte hänt nått än iaf Du bor i Motala, va? Vad menas med klass 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Riskzonen http://img273.imageshack.us/img273/2088/riskzonemk7.jpg Städer som kan träffas av Stormen: Karlstad Gävle Uppsala Hudiksvall Sundsvall Umeå Falun Mora Bollnäs Söderhamn Sälen Ludvika Västerås Och kanske Stockholm Redigerad 26 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hehe Jag hoppas på nedblåsta träd...men inget strömmavbrott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Vad menas med klass 1? Klass 1: Väderutveckling väntas som innebär vissa risker för allmänheten och störningar för en del samhällsfunktioner. Redigerad 26 oktober, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Om strömmen ryker för mig kommer jag känna ett starkt behov av att dra ut och krossa rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Du bor i Motala, va? Vad menas med klass 1? Japp, motala. Ehh hmm, jag gick in på en sida, så var det olika färger över alla länen, alla som var gula var klass 1, oranga klass2, och röd var klass 3. Mitt län var allså det som skulle drabbas minst Haha glömde bort vad sidan hette!? Edit: hittade, http://www.smhi.se/weather/varningar/startvarning_n1_sv.htm Redigerad 26 oktober, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Skåne verkar vara fritt från stormen iallafall! Redigerad 26 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Riskzonen Städer som kan träffas av Stormen: Karlstad Gävle Uppsala Hudiksvall Sundsvall Umeå Falun Mora Bollnäs Söderhamn Sälen Ludvika Västerås Och kanske Stockholm Synd att inte Öland var i Riskzonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Skåne verkar vara fritt från stormen iallafall! Trist, jag som såg fram emot lite kaos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts