kattälskaren Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag sover när stormen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag sover när stormen kommer. Sen går du in i dina föräldrars rum och avbryter de. Så kryper du in i deras säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hörde nyligen att stormen skulle heta The_go Haha ne va fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Här i Ljusdalstrakten där jag befinner mig för tillfället är det hur lugnt som hellst just nu och mest fullt med blötsnö. Men enligt Aftonbladet kommer stormens centrum att komma under natten och ligga ungefär här tidigt på morgonen imorgon så man får väl se vad som händer. Går strömmen får vi brassa på i kakelugnarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Haha ne va fult Haha, säg inte att du verkligen tror det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Här i Ljusdalstrakten där jag befinner mig för tillfället är det hur lugnt som hellst just nu och mest fullt med blötsnö. Men enligt Aftonbladet kommer stormens centrum att komma under natten och ligga ungefär här tidigt på morgonen imorgon så man får väl se vad som händer. Går strömmen får vi brassa på i kakelugnarna... Lycka till och hoppas du inte blåser bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Stormen kommer i natt/imorgon/i helgen. Har även hört från en säker källa att det är en massa tyskar som springer runt i cirklar som påvärkat väder och vind, så att den vänt och snurrar runt sverige. Allt detta pga. att detta var Hitlers sista önskning innan han dog. Nåja. Vi får helt enkelt vänta och se hur det blir med den här. Hoppas faktiskt att det blir storm men ändå att elen håller i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Det brukar vara helt vindstilla i stormens öga om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Är det inte tornados och sånt som har "ögon"? Stormar är väll blinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Jo så e de..Men stormens öga e inte så stort Eudoros@Helt rätt! MVG++ Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Det kan nog vara så att det blåser minst i "stormens öga" men i väderprognoserna är det allt som allt värre där. Och därmed det röda i videoklippet "Känn dig blåst, Svennson". Följ väderutväcklingarna på SMHI's hemsida och läs hur det blir i ditt län här! Redigerad 26 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det inte så att det blåser minst i stormens öga? Femte svaret nu... Jo brukar ju vara så, men ögat flyttar ju på sig hela tiden också... Äh, man får väl se hur det blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Femte svaret nu... Jo brukar ju vara så, men ögat flyttar ju på sig hela tiden också... Äh, man får väl se hur det blir.. Förlåt för att man är lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Uppdaterat i förstaposten nu! Follow it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Enligt den här så verkar det inte som att jag kommer drabbas så mycket alls. Kolla Östergötland, det är som ett "hål" i det gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Förlåt för att man är lat Men jag är också lat , för efter vidare efterforskningar på SMHIs hemsida verkar det inte som det kommer blåsa mer än 3-5 sekundmeter här under natten ändå.. That sneaky eye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Jag sover när stormen kommer. För du måste gå och lägga dig så tidigt Redigerad 26 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 För du måste gå och lägga dig så tidigt Nej nej...Han vågar ju inte vara uppe när stormen kommer.... :'( ...*drar täcket över mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Regnar och blåser här i Halmstad, städernas stad. Men ingen storm-klass på det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts