Jump to content

Stormen - Snacka på medans ni kan!

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Här i Ljusdalstrakten där jag befinner mig för tillfället är det hur lugnt som hellst just nu och mest fullt med blötsnö.

Men enligt Aftonbladet kommer stormens centrum att komma under natten och ligga ungefär här tidigt på morgonen imorgon så man får väl se vad som händer. Går strömmen får vi brassa på i kakelugnarna... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i Ljusdalstrakten där jag befinner mig för tillfället är det hur lugnt som hellst just nu och mest fullt med blötsnö.

Men enligt Aftonbladet kommer stormens centrum att komma under natten och ligga ungefär här tidigt på morgonen imorgon så man får väl se vad som händer. Går strömmen får vi brassa på i kakelugnarna... :lol:

Lycka till och hoppas du inte blåser bort :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stormen kommer i natt/imorgon/i helgen.

Har även hört från en säker källa att det är en massa tyskar som springer runt i cirklar som påvärkat väder och vind, så att den vänt och snurrar runt sverige. Allt detta pga. att detta var Hitlers sista önskning innan han dog.

Nåja. Vi får helt enkelt vänta och se hur det blir med den här. Hoppas faktiskt att det blir storm men ändå att elen håller i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte så att det blåser minst i stormens öga?

Det kan nog vara så att det blåser minst i "stormens öga" men i väderprognoserna är det allt som allt värre där. Och därmed det röda i videoklippet "Känn dig blåst, Svennson".

Följ väderutväcklingarna på SMHI's hemsida och läs hur det blir i ditt län här!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor