Jump to content

Stormen - Snacka på medans ni kan!

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Jo den har jag hört talas om. Den förbättrar min helg kan man säga! :lol:

Men det skulle iaf blåsa i omkring 10m/s uppe i Övikstrakterna.

Måste det inte vara över 25 m/s för att det ska klassas som en storm? Eller jag kanske har fel.

Här (Östergötland) blåser det nästan inget alls. Men regnet har verkligen öst ner. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste det inte vara över 25 m/s för att det ska klassas som en storm? Eller jag kanske har fel.

Här (Östergötland) blåser det nästan inget alls. Men regnet har verkligen öst ner. :'(

Yea yea, it suxx att bo i Östergötland, right, lad? Som tur är, fick jag skjuts till och ifrån skolan av min snälla mor idag, så jag slapp bli våt :blink: Men nu vill jag banne mig ha STORM!!!!! :lol: DET är vad vi män är ute efter, right Kebab?

@Roxxy nedanför mig; Jag vet, jag har omedvetet förutspått att alla kommer dö, så nu förutspår jag att du inte kommer köpa PES6 imorgon.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yea yea, it suxx att bo i Östergötland, right, lad? Som tur är, fick jag skjuts till och ifrån skolan av min snälla mor idag, så jag slapp bli våt :ermm: Men nu vill jag banne mig ha STORM!!!!! :lol: DET är vad vi män är ute efter, right Kebab?

Allvarligt talat så tycker jag att stormar är ganska kul, trots att jag hatar hösten och allt som hör därtill.. Fast helst vill jag nog vara utan en storm, ty när fru Gudrun kom på besök så var vi utan el i 23½ timma. Det var det längsta dygnet i mitt liv. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt talat så tycker jag att stormar är ganska kul, trots att jag hatar hösten och allt som hör därtill.. Fast helst vill jag nog vara utan en storm, ty när fru Gudrun kom på besök så var vi utan el i 23½ timma. Det var det längsta dygnet i mitt liv. :lol:

Oh, suxx to be you. Vi bor ju ganska öppet, så fanns inte så mycket som kunde skada oss då, det värsta som hände var att tegelplattor ifrån taget blåste ner, kanske ett och annat träd gick sönder, men elen och allt annat som alla andra förlorade stannade kvar hos oss. Vi var helt enkelt lyckligt lottade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, suxx to be you. Vi bor ju ganska öppet, så fanns inte så mycket som kunde skada oss då, det värsta som hände var att tegelplattor ifrån taget blåste ner, kanske ett och annat träd gick sönder, men elen och allt annat som alla andra förlorade stannade kvar hos oss. Vi var helt enkelt lyckligt lottade.

Låter farligt det där :lol:

Det ända som händer hos oss typ är att brevlåds-luckan åker upp och ner, man är värkligen livrädd då :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FRÅGA: Är du rädd för stormen? Ja Lite Nej @ Expressen

Haha, snälla -.-

Det är ingen storm som många tror. När ni hör storm så tror ni på tornados, trombs osv.

Då säger ni, me-me-men det har jag ju sett på TV när man haft i USA. Ja, i USA har man haft stormar och dessa är påtok mycket kraftigare än den i Sverige. Du kommer forfarande kunna vistas ute, dock med viss försiktighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor