Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Bohooo....storm. Det hindrar mig inte att köpa PES6 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Bohooo....storm. Det hindrar mig inte att köpa PES6 imorgon. Eh.... Jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo den har jag hört talas om. Den förbättrar min helg kan man säga! Men det skulle iaf blåsa i omkring 10m/s uppe i Övikstrakterna. Måste det inte vara över 25 m/s för att det ska klassas som en storm? Eller jag kanske har fel. Här (Östergötland) blåser det nästan inget alls. Men regnet har verkligen öst ner. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Måste det inte vara över 25 m/s för att det ska klassas som en storm? Eller jag kanske har fel. Här (Östergötland) blåser det nästan inget alls. Men regnet har verkligen öst ner. :'( Yea yea, it suxx att bo i Östergötland, right, lad? Som tur är, fick jag skjuts till och ifrån skolan av min snälla mor idag, så jag slapp bli våt Men nu vill jag banne mig ha STORM!!!!! DET är vad vi män är ute efter, right Kebab? @Roxxy nedanför mig; Jag vet, jag har omedvetet förutspått att alla kommer dö, så nu förutspår jag att du inte kommer köpa PES6 imorgon. Redigerad 26 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Eh.... Jo? Fuck dig...du förstör mina planer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Yea yea, it suxx att bo i Östergötland, right, lad? Som tur är, fick jag skjuts till och ifrån skolan av min snälla mor idag, så jag slapp bli våt Men nu vill jag banne mig ha STORM!!!!! DET är vad vi män är ute efter, right Kebab? Allvarligt talat så tycker jag att stormar är ganska kul, trots att jag hatar hösten och allt som hör därtill.. Fast helst vill jag nog vara utan en storm, ty när fru Gudrun kom på besök så var vi utan el i 23½ timma. Det var det längsta dygnet i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Allvarligt talat så tycker jag att stormar är ganska kul, trots att jag hatar hösten och allt som hör därtill.. Fast helst vill jag nog vara utan en storm, ty när fru Gudrun kom på besök så var vi utan el i 23½ timma. Det var det längsta dygnet i mitt liv. Oh, suxx to be you. Vi bor ju ganska öppet, så fanns inte så mycket som kunde skada oss då, det värsta som hände var att tegelplattor ifrån taget blåste ner, kanske ett och annat träd gick sönder, men elen och allt annat som alla andra förlorade stannade kvar hos oss. Vi var helt enkelt lyckligt lottade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Happ! Såg på aftonbladet nu att stormens öga kommer ligger precis ovenför min stad! YAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Oh, suxx to be you. Vi bor ju ganska öppet, så fanns inte så mycket som kunde skada oss då, det värsta som hände var att tegelplattor ifrån taget blåste ner, kanske ett och annat träd gick sönder, men elen och allt annat som alla andra förlorade stannade kvar hos oss. Vi var helt enkelt lyckligt lottade. Låter farligt det där Det ända som händer hos oss typ är att brevlåds-luckan åker upp och ner, man är värkligen livrädd då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Nu har jag fått klara besked...DET blir storm..Den kommar vara nästan nästan lika tjock som Gudrun så Håll i hatten! Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Happ! Såg på aftonbladet nu att stormens öga kommer ligger precis ovenför min stad! YAY Akta så du inte flyger iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Akta så du inte flyger iväg HAha De skulle se kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 FRÅGA: Är du rädd för stormen? Ja Lite Nej @ Expressen Haha, snälla -.- Det är ingen storm som många tror. När ni hör storm så tror ni på tornados, trombs osv. Då säger ni, me-me-men det har jag ju sett på TV när man haft i USA. Ja, i USA har man haft stormar och dessa är påtok mycket kraftigare än den i Sverige. Du kommer forfarande kunna vistas ute, dock med viss försiktighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har har det bara börjat blåsa lite smått och det regnar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har har det bara börjat blåsa lite smått och det regnar lite. Tror de e lite molnigt här allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Här har det regnat hela dagen. Nu är det typ vindstilla och blött överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Holy crap, hoppas min cykel står kvar här ute imorrn, men den kanske inte behövs då det kommer att bli igensnöade vägar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vi får lida tilsammans VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Holy crap, hoppas min cykel står kvar här ute imorrn, men den kanske inte behövs då det kommer att bli igensnöade vägar Ojoj...Jag borde kanske ställa in min cykel i garaget innan de e försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Hörde nyligen att stormen skulle heta The_go Redigerad 26 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts