VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Stormen som nu ska komma sägs vara värre än förra årets storm "Gudrun". Så snacka på medans ni kan. "Jättelik vindsnurra" "Det blir värre än "Gudrun" "Så förbereder sig elbolagen..." Internet-TV: Känn dig blåst, svensson! Unik grafik - Så drabbas du! "Följ vädrets förändring på SMHI's hemsida!" Redigerad 26 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Stormen? Vart i Sverige bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Stormen? Vart i Sverige bor du? Norrland - Örnsköldsvik. Stormen kommer ju inatt. Det värsta, sägs det. Redigerad 26 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo den har jag hört talas om. Den förbättrar min helg kan man säga! Men det skulle iaf blåsa i omkring 10m/s uppe i Övikstrakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 När kommer stormen till Malmö/Skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har hört att de ska bli blåsigt i helgen...Men inte så blåsigt....nu blev jag nyfiken *sätter på nyheterna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 När kommer stormen till Malmö/Skåne? Den kommer väl in från västkusten tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kommer den till hudiksvall? Jag är så lat så jag orkar inte kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Stormen ska komma i natt. Och det blir värst i norrland. Men hela sverige kommer drabbas. Alla kommer att drabbas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Stormen ska komma i natt. Och det blir värst i norrland. Men hela sverige kommer drabbas. Jahapp där blev den träffen inställd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Norrland - Örnsköldsvik. Du känner möjligtvis inte en viss Samuel Sörlin? En polare som bor där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det blir inte värre än Gudrun. Det kommer inte att bli något alls. Bara löjlig masshysteri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Du känner möjligtvis inte en viss Samuel Sörlin? En polare som bor där.. Nope. Men det var skrämmande likt namnet på min kompis broder. Samuel Sjödin Fråga Merkky istället Om han fortfarande lever. Värst blir det här för att det även ska snöa. Och blir det stora mängder blir det inte roligt för kollektivtraffiken. Inte för all annan trafik heller. Edit @ Vice: Jo kanske men jag vill leka reporter så "Snacka på medans ni kan" var väll nice. Och det är inte säkert. Var helt vindstilla i eftermiddag. För några timmar sedan. Och tidigare blåste det lite mer. Och det ser ju ut att likna mönstret. Redigerad 26 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det blir inte värre än Gudrun. Det kommer inte att bli något alls. Bara löjlig masshysteri. Det blir nog inte värre en gudrun nej....Men de kommar blåsa lite så håll i hatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ska det bli någon storm eller kan jag fortsätta med mitt bonge-bygge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ska det bli någon storm eller kan jag fortsätta med mitt bonge-bygge? De blir nog lite blåsigt kolla på nyheterna/vädret eller nått dom brukar spå in i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 ALLA KOMMER DÖÖÖÖ!! . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Är det en stor storm? Folk prata om det i skolan, trode det bara var en liten regnskur Aja, se upp alla här på forumet så ni inte dör i stormen *Ont skratt* Redigerad 26 oktober, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 :'( Hur... Hur... hur såg du det dolda meddelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hur... Hur... hur såg du det dolda meddelandet? En fågel viska i mitt öra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts