Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 kan du inte lägga in den här i smile listan? här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/nerd.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ja gör det HULTAN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) He he den ser lite rolig ut. Redigerad 9 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 vad tycker ni? Men vad ska man uttrycka med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 nörd förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 nörd förvånad Jaha ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 9 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 tycker ni vi ska ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 jag tycker det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 ja den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nej det tycker jag inte vi ska... dom där uttrycker alla nån sorts förvånad...onödigt med en till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Ja, det räcker nog med alla dom vi redan har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Ja, det räcker nog med alla dom vi redan har Skönt att få medhåll(Kan man säga så???...Är det ett ord???) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Skönt att få medhåll(Kan man säga så???...Är det ett ord???) Ja enligt svenska akademiens ordlista är medhåll ett ord. Fast jag har aldrig hört någon annan använda det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Ja enligt svenska akademiens ordlista är medhåll ett ord. Fast jag har aldrig hört någon annan använda det... Va bra...då ska jag använda det i stort sett hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Va bra...då ska jag använda det i stort sett hela tiden!!! ok, jag medhåller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 ok, jag medhåller Me too! Men de é allti rolit me nya smilisar. Fast den där va lite fräck... Ja gilla den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Me too! Men de é allti rolit me nya smilisar. Fast den där va lite fräck... Ja gilla den inte! Jag har visst glömt bort att använda ordet...Jag medhåller...öhh...hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts