jerrko Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Själv tror jag att TP kommer bli årets bästa spel, kanske till och med världens bästa spel genom tiderna. Med Miyamoto (skaparen av Zelda) som själv säger att detta spel är bättre än Ocarina of Time, så måste det bli det vad förväntar ni er av detta storslagna äventyrsspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Själv så e jag inte så uppsatt i just zelda...Men de skulle kunna bli bra...några screens? EDIT: ska nog prova de för ovanlighetens skull EDIT2: oj..de va inte ett nytt zelda? nej? eller.... jag e lite trög idag EDIT3 EDIT2......du kan inte berätta lite mer info om spelet? Kort fattat: Kan du ge lite mer info om spelet? Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Själv så e jag inte så uppsatt i just zelda...Men de skulle kunna bli bra...några screens? EDIT: ska nog prova de för ovanlighetens skull EDIT2: oj..de va inte ett nytt zelda? nej? eller.... jag e lite trög idag EDIT3 EDIT2......du kan inte berätta lite mer info om spelet? Kort fattat: Kan du ge lite mer info om spelet? "Ondskan har spridit sig över Hyrule och unga Link, en simpel bondpojke, beordras av sin bys ledare att åka till ett möte i Hyrule. Ovetande om att ondskan slagit sina klor i landet så måste Link snabbt finna hjälten, och även djuret, som härbärgeras inom honom. När Link färdas genom det mörklagda Hyrule så förvandlas han till en varg och blir tillfångatagen. En ganska märklig varelse kallad Midna blir hans räddning och tillsammans ska de befria landet från ondskan och rädda prinsessan Zelda som är fast i detta gränsland, därav namnet Twilight Princess." orkade inte skriva det själv, så jag gick in på Gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Låter ju fint När kommer de ut sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Åhhh Zelda, jag kommer tamejfan skaffa ett Wii nästan endast för detta spel. Såg en trailer igår på det och jag älskade det redan då Detta ligger högst på min prioritets lista över att skaffa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Låter ju fint När kommer de ut sa du? Wii-versionen kommer ut 8:e december , och Gamecube-versionen kommer den 12:e december. För mig blir det Wii-versionen lite bilder hittar du här: Twilight Princess Edit: Gillar denna bild mest Redigerad 26 oktober, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Kommer de ut till dator? Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kommer de ut till dator? Gillar den här bilden...."kika under kjolen" "For Nintendo's long-awaited Legend of Zelda: Twilight Princess, the designers have split the game into two versions -- one for GameCube, and one specially designed to make use of the Wii utilizing the powers of the Wii controller for all-new ways of exploring Hyrule." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Gta är ju det bästa spelet nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag kommer troligtvis skaffa en Wii och sen är detta spelet högst upp på lista! Gta är ju det bästa spelet nånsin Vad har det med saken att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Gta är ju det bästa spelet nånsin Haha vadå off-topic Fasligt synd att de inte kommer till dator....aja får väl försöka skaffa Wii...de värkar lite intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Med Miyamoto (skaparen av Zelda) som själv säger att detta spel är bättre än Ocarina of Time, så måste det bli det Men frågan är om det slår seriens höjdpunkt, A Link to the Past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Men frågan är om det slår seriens höjdpunkt, A Link to the Past. Jag skulle inte bli förvånad om det inte gör det. A Link to the Past är enlit mig världens bästa spel, och det hade varit bättre om det fjärde zelda spelet också var i 2D. Zelda ska spelas i 2D, punkt slut Kommer nog ändå att skaffa detta spel om jag köper ett Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Efter Mario Galaxy och vissa härliga NES retrospel så är detta mitt nummer ett till Wii... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Japp, det här kommer ju införskaffas med största säkerhet. Älskar Zelda, vet inte hur många gånger jag klarat ut var och ett av dom, och som matteus säger så blir det svårt att slå A link to the past, men jag tror det här spelet kommer vara skitkul och blir besviken om det inte blir det. Uppdatera gärna med mer Info om ni hittar. Redigerad 27 oktober, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Visste att du skulle tycka som jag 'Howie' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts