Jump to content

The legend of Zelda Twilight Princess

jerrko
 Share

Recommended Posts

Själv så e jag inte så uppsatt i just zelda...Men de skulle kunna bli bra...några screens?

EDIT: ska nog prova de för ovanlighetens skull :lol:

EDIT2: oj..de va inte ett nytt zelda? nej? eller.... :P jag e lite trög idag :wacko:

EDIT3 EDIT2......du kan inte berätta lite mer info om spelet? :lol:

Kort fattat: Kan du ge lite mer info om spelet? :P

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv så e jag inte så uppsatt i just zelda...Men de skulle kunna bli bra...några screens?

EDIT: ska nog prova de för ovanlighetens skull ^_^

EDIT2: oj..de va inte ett nytt zelda? nej? eller.... :ermm: jag e lite trög idag :lol:

EDIT3 EDIT2......du kan inte berätta lite mer info om spelet? :)

Kort fattat: Kan du ge lite mer info om spelet? :blink:

"Ondskan har spridit sig över Hyrule och unga Link, en simpel bondpojke, beordras av sin bys ledare att åka till ett möte i Hyrule. Ovetande om att ondskan slagit sina klor i landet så måste Link snabbt finna hjälten, och även djuret, som härbärgeras inom honom. När Link färdas genom det mörklagda Hyrule så förvandlas han till en varg och blir tillfångatagen. En ganska märklig varelse kallad Midna blir hans räddning och tillsammans ska de befria landet från ondskan och rädda prinsessan Zelda som är fast i detta gränsland, därav namnet Twilight Princess."

orkade inte skriva det själv, så jag gick in på Gamereactor ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer de ut till dator? :blink:

Gillar den här bilden...."kika under kjolen" :lol:

"For Nintendo's long-awaited Legend of Zelda: Twilight Princess, the designers have split the game into two versions -- one for GameCube, and one specially designed to make use of the Wii utilizing the powers of the Wii controller for all-new ways of exploring Hyrule."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men frågan är om det slår seriens höjdpunkt, A Link to the Past.

Jag skulle inte bli förvånad om det inte gör det. A Link to the Past är enlit mig världens bästa spel, och det hade varit bättre om det fjärde zelda spelet också var i 2D. Zelda ska spelas i 2D, punkt slut :lol:

Kommer nog ändå att skaffa detta spel om jag köper ett Wii.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det här kommer ju införskaffas med största säkerhet.

Älskar Zelda, vet inte hur många gånger jag klarat ut var och ett av dom, och som matteus säger så blir det svårt att slå A link to the past, men jag tror det här spelet kommer vara skitkul och blir besviken om det inte blir det.

Uppdatera gärna med mer Info om ni hittar. :rolleyes:

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor