Anathema Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Hej! Igår avslutades arbetet med Debatten.se. Lite saker finns kvar att fixa men annars är det nästan klart! Självklart ska Gtasajtare få komma in först, en länk kommer att komma väldigt snart. Det som är kvar att fixas är SMTP och lite annat med forumet. Tack för all er support! btw. Vi behöver tips på hur allt kan bli bättre! Ta mig till Debatten.se! Redigerad 26 oktober, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hej! Igår avslutades arbetet med Debatten.se. Lite saker finns kvar att fixa men annars är det nästan klart! Självklart ska Gtasajtare få komma in först, en länk kommer att komma väldigt snart. Det som är kvar att fixas är SMTP och lite annat med forumet. Tack för all er support! btw. Vi behöver tips på hur allt kan bli bättre! Ta mig till Debatten.se! Forumet-knappen funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Forumet-knappen funkar inte? Det var väl inte riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt färdigt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Forumet-knappen funkar inte? Kan ju vara för att sidan inte öppnat officiellt än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Good work! P.S, Kontaktpersoner, inte Kontakt personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Good work! P.S, Kontaktpersoner, inte Kontakt personer. Roger! Du är ju med på ett hörn också! Skickar adressen så snabbt som möjligt till dig! Just nu ska jag möta en person i stan, så arbetet kommer att påbörjas när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag e lite seg..men vad ÄR debattten.se? Typ ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag e lite seg..men vad ÄR debattten.se? Typ ett forum? En debatt sida helt enkelt Siana, behöver din hjälp med css senare. Helt okunnig inom css området! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 En debatt sida helt enkelt Siana, behöver din hjälp med css senare. Helt okunnig inom css området! Aha! de låter Ganske kul faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hackerman har vart i farten. Ett MYCKET BRA tips. Sätt lösenord på root.. *suckar* Kunde tömt eran databas, men varför skulle jag. Ser ingen njutning av det. Satte dock mina tassavtryck någonstans. Ni kanske kan hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Hackerman har vart i farten. Ett MYCKET BRA tips. Sätt lösenord på root.. *suckar* Kunde tömt eran databas, men varför skulle jag. Ser ingen njutning av det. Satte dock mina tassavtryck någonstans. Ni kanske kan hitta det. Haha, StellHell goes 1337-hacker. Ja, det var inte så svårt att ta sig in där Redigerad 26 oktober, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Roger! Du är ju med på ett hörn också! Skickar adressen så snabbt som möjligt till dig! Just nu ska jag möta en person i stan, så arbetet kommer att påbörjas när jag kommer hem. Jo, jag vet... Men Ärrtvå tog tag i designen själv så det blev inte så mycket jobb för mig. ... Han frågade i för sig om min åsikt och hjälp ibland. Behöver du fortfarande hjälp med CSS, PM:a eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jo, jag vet... Men Ärrtvå tog tag i designen själv så det blev inte så mycket jobb för mig. ... Han frågade i för sig om min åsikt och hjälp ibland. Behöver du fortfarande hjälp med CSS, PM:a eller liknande. Men han är ju i Gambia, så nu har du din chans att fixa det sista och sno åt dig all cred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ojfan! Fixat kod! Stelhell kan du berätta vad det vad som är dina tassavtryck någontstans via pm? Du me SlewME. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Good work. Ser lite skumt ut i nedre hörnet till höger. Men det kanske ska vara så, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ojfan! Fixat kod! Stelhell kan du berätta vad det vad som är dina tassavtryck någontstans via pm? Du me SlewME. Tack så mycket! haha, jag vill att du ska hitta det själv.. Bra att du satt lösen på root iaf. Söt databas btw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag vill inte vara jävlig men Validera html:en och välj en sorts (x)html ni ska använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vilken åldersgrupp riktar ni er till eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vilken åldersgrupp riktar ni er till eh? Alla, men oftast brukar ju de yngre komma med NEJ FU NORRLAND ÄR VISST BÄST! Men egentligen är det 13år+ som vi vill rikta oss till. Patrik, Det ska fixas idag alexzander, Det är på g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts