Arvid Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Köpte dessa skivor förra veckan: LOK - Sunk 500 H-Blockx - Time to move Linkin Park - Hybrid Theory RATM - The Battle of Los Angeles Sator - Headquake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Var inne på Bengans en sväng idag och kom ut med: Klaxons - Myths of the Near Future The Mars Volta - The Bedlam in Goliath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Är ett tag sen jag skaffade dom men dom är ändå mitt senaste skivköp: Scorpions - Animal Magnetism Scorpions - Blackout Scorpions - World Wide Live LP, alla tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 CDON fyllde nio år, så jag tänkte att jag skulle passa på och hitta någon skiva. Jag hittade sju. Led Zeppelin - Led Zeppelin Led Zeppelin - Led Zeppelin II Led Zeppelin - Led Zeppelin III Lou Reed - Transformer Neil Young - Harvest Neil Young - After the Gold Rush The Smiths - The Queen Is Dead LZ-skivorna var billiga och jag har länge velat ha alla sifferskivor. Neil Young-skivorna har jag nyligen upptäckt, men jag gillar dem starkt och de var på rea, så jag impulsköpte. Lou Reed- och The Smiths-skivorna är båda klassiker som jag älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Två skivor jag beställde på Ginza kom hem idag. The Black Crowes - Warpaint Eros Ramazotti - E² The Black Crowes ska bli snuskigt intressant, fyfan vad bra musik det är, plus att deras senaste ska ha fått riktigt bra betyg. Eros är bara mysigt, man sätter på lite då och då och myser till. Underbart helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 (redigerad) Robbie Williams Swing When You're Winning Creedence Clearwater Revival The 20 Greatest Hits Redigerad 21 mars, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je t'aime...moi non plus Vinylsingel i utsökt skick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Dessa kom med posten igår! Muse - H.A.A.R.P. Death From Above 1979 - You're A Woman, I'm A Machine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Elliott Smith - Either/Or The Doors (Special Edition) Jag var i Heron City idag på Media Markt för första gången, väldigt mycket skivor och filmer till riktigt bra priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Handlade idag. Tricky - Maxinquaye Supergrass - In It For The Money Cast - All Change Pet Shop Boys - Very The Wannadies - The Wannadies The Wannadies - Yeah The Verve - Urban Hymns 280:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Var inne på stan en runda igår torsdags, hittade inte så mycket men litegrann. Blev mest soulmusik denna gång. LP: The Doors - Morrison Hotel (köpte en orginalpress istället för den senare utgåva jag redan hade) The O'Jays - Back Stabbers 7-singlar: Derek and the Dominos - Layla (En av Eric Claptons bästa låtar?!) Bill Withers - Lovely Day The Ohio Players - Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Horäckel... Funderar själv på att beställa en ickemisshandlad Dark Side of the Moon för att inleda min LP-samling, så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Köpte musiktidningen Mojo idag och då fick man med (som vanligt) en skiva, den här gången fick man med The New Dictionary Of Blues And Soul, riktigt bra blandning av gammal och ny musik som tex The Sugerman 3, James Hunter, The New Mastersounds, Seasick Steve och The Black Keys. 49:- för en grym tidning och en bra skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Funderar själv på att beställa en ickemisshandlad Dark Side of the Moon för att inleda min LP-samling, så det så! Äkta fans funderar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Äkta fans med pengar funderar inte Fix'd Att ligga ca 4k back samt vara i stort behov av ny MP3-spelare ain't teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Fix'd Att ligga ca 4k back samt vara i stort behov av ny MP3-spelare ain't teh shit. Bortförklaringar :mf_doof: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 James - Seven Lou Reed - Transformer Suede - Suede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Fick idag eften en massa strul med posten min Death From Above 1979 - You're A Woman, I'm A Machine special edition-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har inte lyckats hitta särskilt många skivor jag är intresserad av på sistone. Men igår slog jag till på en singel i alla fall. Hela 22 minuter långa verionen av Kraftwerks Autobahn orkar man bara lyssna på någon gång ibland, singelversionen på 3½ minut däremot har jag letat efter och nu har jag den alltså. Tyvärr var skivan lite skev, men påverkar inte spelningen avsevärt... Fahren, fahren, fahren auf der autobahn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts