eliizar Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Sahara Hotnights - What If Leaving Is A Loving Thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Razakel - Murder Potion DraS - The Last Letter Kill Musick Compilation Some horrorcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 She Wants Revenge - She Wants Revenge Jävligt härlig platta, lite mörk och deppig men den funkar ändå nice! 7/10 Laakso - Mother Am I Good Looking? Nja, Laakso - detta funkar inte. Två bra låtar räcker inte för att göra en skiva. 3/10 Billie The Vision & The Dancers - Where The Ocean Meets My Hand Omigod vad pissigt bra denna platta är! Kan lyssna i timmar i sträck och de är ännu vackrare live. 9/10 Atom Swing - Car Crash In The Blue Yeah! 90-talssound blandat med det psykadeliska från 70-talet. Grooovey! 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Pet Shop Boys - Before Värde: 45 pund (typ 550 kr) Oskar köpte för: 195 kr Tidigare har Oskar hittat den för: 30 kr Tidigare hade Oskar: ångest Nu har Oskar: inte ångest Oskar är nu: glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 The Killers - Sam's Town. Det enda jag lyssnar på nu när jag har tappat MP3-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Mina två senaste inköp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Pet Shop Boys - Domino Dancing / Don Juan 12" Pet Shop Boys - Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Off You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously? 12" Pet Shop Boys - It's Alright / One of the Crowd 12" Françoise Hardy - La maison où j'ai grandi LP Pet Shop Boys - Behaviour The Specials - Specials LP Pet Shop Boys - Disco 2 CD Luke Eargoggle - Pawns of the Field LP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) Queens Of The Stone Age - Era Vulgaris Äntligen får jag nästan lov att säga, har väntat sen december typ när jag fick reda på att dom skulle släppa nytt, har även hållit mig från att lyssna på den från "annat håll" förutom låtarna dom själva lagt ut. Riktigt bra platta, Sick, Sick, Sick var den låten som fastnade på engång, men är fortfarande lite besviken att inte Era Vulgaris låten med Trent Reznor är med. Redigerad 13 juni, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Var på den årliga skivmässan i Hova (en bit utanför Mariestad) idag. Var mindre med säljare än förra året men hittade ändå en del. Mest 1960-tal som vanligt. Bara en LP denna gång, Byrds countryrockalbum... gillar singlar bättre, då får man låten man vill ha och inget runt omkring. *Sweetheart of the Rodeo - The Byrds LP 7'-vinylsinglar: *George Baker Selection - Little Green Bag *The Beatles - The Ballad of John and Yoko *Boyce & Hart - I Wonder What She's Doin' Tonight *Chacachas - Jungle Fever *Ray Charles - What'd I Say *Petula Clark - Downtown *Dave Davies - Susannah's Still Alive *Doors - Light My Fire *Fleetwood Mac - Man of the World *Hollies - What's Wrong With the Way I Live *Tom Jones - She's a Lady *Kinks - Wonder Where My Baby Is Tonight *Johnny Nash - I Can See Clearly Now *Reparata & the Delrons - Captain of Your Ship *Shadows - Dance On! *Sorrows - Take a Heart m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Pet Shop Boys - Before, den röda penisen!!! Oh yes! Vad gör man inte för sitt favoritband. (Det är förresten jag som är rihajarvi och vann den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Enter The Wu-Tang JazzAttacks - All Fun 'n Games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Har precis köpt: The White Stripes - Icky Thump CD Inväntar: The White Stripes - Let's Shake Hands SINGLE 7" Vinyl Lagt ett bud på: The White Stripes - Let's Shake Hands SINGLE Vinyl The White Stripes - Hello Operator SINGLE Vinyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Gick en runda i skivbutikerna på St: Eriksgatan i Stockholm igår. Köpte ett par vinylsinglar. 60-talet dominerade som vanligt, men lite reggae åkte med också. *Junior Murvin - Police & Thieves *Bob Marley & the Wailers - Punky Reggae Party/Jammin' *Surfaris - Wipe Out! *The Beach Boys - I Get Around *Jerry Lee Lewis - I'm on Fire *The Pretty Things - Honey I Need *The Animals - I Ain't Got You *The Snobs - Buckle Shoe Stomp *The Troggs - With A Girl Like You Edit: Glömde Stan Getz & Charlie Byrd - Desafinado Redigerad 27 juni, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det här är legendariskt. Sitter precis här med min överlägset fina Let's Shake Hands singel med The White Stripes på vinyl från 1998. Legendariska Italy Records har lasnerat skiten. Helt jävla otroligt. Såg precis samma vinyl säljas på eBay för $88 så jag känner mig rätt nöjd för att själv bara betala 150 spänn fär den. Om några år får jag en förmögenhet för detta. Tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 The Knife - Silent Shout Owmagad, jag är lite efter men sug min röv. Denna platta äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Köpte nyligen dessa: The Clash - The Clash (UK) The Clash - Give 'em Enough Rope The Clash - Combat Rock The Clash - Super Black Market Clash Otroligt varierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det var längesen jag köpte en skiva. (förutom när jag köpte Nevermind när den gamla gick sönder då) 69 kr på CDON, som hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Soilwork - Stabbing the drama http://www.nordfly.com/ProductImages/cd1/SoilworkStabbingTheDrama250.jpg Riktigt jävla bra! Soilwork och Rammstein i topp på 'must-see-live'-listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Yes! Pet Shop Boys röda penis är nu min! Värd väldigt mycket. Och så har jag ju den blå också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Wednesday 13 - Fang Bang eller Iron Maiden - A Matter Of Life And Death, kommer inte ihåg vilken jag köpa senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts