W@ll@ Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Senaste jag köpte var System Of a Down - Hypnotize. Efter det så har jag fått Iron Maiden - A Matter Of Life And Death och funderar på att gå o köpa Dream Evils senaste - United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Tror det var Nirvana - In Utero Nej... Det var visst Nirvana - Bleach Redigerad 31 oktober, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 *Dra upp ffs.* Senaste köpta plattor; Entombed - Left Hand Path. Entombed - Clandestine. Burzum - Hvis Lyset Tar Oss. Darkthrone - The Cult Is Alive. Skivor som väntar på posten; Xasthur - Nocturnal Poisoning. Twilight - Twilight. Bathory - Twilight of The Gods. Beställer förmodligen Watain - Sworn To The Dark inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 The Killers - Hot Fuss In Flames - Come Clarity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ofta brukar det vara dåligt utbud av klassiska rockabilly plattor, men hittar jag nån jag gillar köper jag. mest bara för att få slita i plasten^^ få se, senast köpta skivan... är nog teencats. minns inte skivnamnet då jag tror skivan ligger i bilen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Kul att den här är upp igen ------------------ Heavydance 2004, usel men jag var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Fick 250:- på CDON för jag vann något så jag köpte lite förra veckan. Har blivit helt såld på Black Keys så jag har precis köpt deras "Thickfreakness" skiva, dom hade inte "Rubber Factory" så denna skiva fick duga. Sedan köpte jag "Who Killed....... The Zutons?" också. För att den är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Postal Service - Give Up The Whitest Boy Alive - Dreams Razorlight - Razorlight Razorlight - Up All Night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Senaste skivan jag köpte var nog Eddie meduza - Dance mix Tyvärr så behöver jag ha ett kredit kort för att köpa sån musik jag lyssnar på så det blir inte värst mycket skivköp för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det var längesen som ja köpte en skiva men har nu beställt Feeders B-side skiva som släpps på re-release den 19e mars Picture of Perfect Youth 2 cd, längtar som satan tills den kommer in i min brevlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Dissection - Reinkaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Var i Stockholm och Malmö och köpte lite skivor nu under lovet. Fet stil på de fetaste. Liquid Liquid - Dig We Must EP Liquid Liquid - Liquid Liquid EP Prince - Controversy LP Luke Abbott - b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b,b EP Hans Appelqvist - The Xiao Fang 10" Blågenomskinlig vinyl. Limiterad. Style Council - Café Bleu LP Style Council - Home and Abroad LP (live) Peter Brötzmann - Machine Gun CD Explosions in the Sky - The Earth is not a Cold Dead Place CD Nuyorican Soul LP Pet Shop Boys - Disco 3 LP Albert Ayler - Witches & Devils LP Eric Dolphy Quartet - (Jazz Anthology) 1961 LP Cecil Taylor - Cell Walk for Celeste LP Cecil Taylor - What's New LP Style Council - My Ever Changing Moods EP Style Council - Introducing Mini-LP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Dia psalma - grynings tid Slipknot - Velcome to our neighborhood (musik dvd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 HAH! Ha.. Hahah..Ha. Köpa skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 HAH! Ha.. Hahah..Ha. Köpa skivor. Öh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Crashdïet - Rest in Sleaze(signad av alla) W.A.S.P - W.A.S.P(w/ bonus tracks) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Obie Trice - Cheers för några år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Var i Stockholm och Malmö och köpte lite skivor nu under lovet. Fet stil på de fetaste. *massor av skivor* Hur mycket fick du betala för hela kalaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hur mycket fick du betala för hela kalaset? Jag vet inte riktigt. Resan blev rätt dyr, köpte lite kläder också. Men inte mer än ett och fem på skivorna, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts