spajdermän Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Var ett tag sen man köpte en skiva nu... Senast var väl The "Offspring - Greatest Hits" när den precis hade kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Metallica - And nothing else matters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Metallica - And nothing else matters Bootleg eller intervju-cd, förmodar jag? Annars har jag missat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag köper inte CD-skivor, jag.. Men den sensate inköpta är Trance to Dance Köpte jag när jag var 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 50 Cent - The Massacre (Limited Edition inkl. DVD med alla musikvideor) Det var väl.. 1½ år sedan eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Köper aldrig skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 KoRn - Take A Look In The Mirror Red Hot Chili Peppers - Californication Snart förbokar jag +44 - When Your Heart Stops Beating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Lies med guns n' roses om jag inte minns fel. Eller kanske var det bleach med nirvana. Minns inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Kasabian - Empire Importerad från fina England. En DVD-box med dokumäntar och Making of... filmer. Killen som importerade den åt oss sa att det bara var 10 svenskar som importerat just den boxen. R-E-S-P-E-C-T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Wednesday 13 - Fang Bang eller Iron Maiden - A Matter Of Life And Death, kommer inte ihåg vilken jag köpa senast Fang Bang är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) My Chemical Romance - The Black Parade Riktigt bra Redigerad 27 oktober, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Köper sällan skivor, senaste inköpet var EPn/Singeln All These Things I Hate med Bullet For My Valentine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 KoRn - Take A Look In The Mirror Red Hot Chili Peppers - Californication Snart förbokar jag +44 - When Your Heart Stops Beating. Är den bra? Nått man borde köpa kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Senaste skivan var väl hmm.. Metallica - The Black Album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Är den bra? Nått man borde köpa kanske? Aa. Köp den. Låtar som Right Now, Did My Time och Y'all Want A Single är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Köper aldrig skivor, men jag köpte faktiskt Basshunter - Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Köper aldrig skivor, men jag köpte faktiskt Basshunter - Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Typ, "Joes Garage" med Frank Zappa, fast kööööpa, den senaste som jag köööööpte så i en skiv affär var väll.. Led Zeppelin II tror jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Senaste var The Clash - The Singles, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Tillåter mig själv att köpa skivor 1 gång i månaden och då blir det ett större inköp av gamla och nysläppta skivor i olika stilar. Senaste gänget: Bruce Springsteen - We Shall Overcome/The Seeger Sessions Iggy Pop - A Million IN Prizes (The Antholgy) Johnny Cash - American V (A Hundred Highway) Pharrell - In My Mind David Bowie - The Platinum Collection Audioslave - Revelations Outkast - Idlewild Funkadelic - Standing On The Verge Of Getting It On Ska väl spendera ett par timmar i skivaffären någon dag nu veckan tror jag, nu när dom flesta oktober releaserna kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts