Frenzy Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Yes, yes. Vad är ditt senaste skivköp? Mina är: Decapitated - Winds of Creation. Drudkh - Autumn Aurora. Drudkh - Forgotten Legends. Shoot. EDIT: Någon som vet en svensk webshop där man kan köpa alla drudkh-skivor? Hittade bara de två ovanstående på Nordiska Förlaget. Redigerad 25 oktober, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Rymdkraft - Kantarelle EP. http://img318.imageshack.us/img318/5674/dsc00046mj5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Typ, Absolut Music 30~.. Ingen skivmänniska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fem senaste: Radiohead - OK Computer Svensk Indie 1988-2006: En Kärleks Historia (sic) Elastica - Radio One Sessions Blur - 13 (Limited Edition) Blur - The Great Escape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kommer inte ihåg. Funderar dock på att köpa Red Dawn - A Funeral For God... återkommer om jag köpt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kommer inte ihåg. Funderar dock på att köpa Red Dawn - A Funeral For God... återkommer om jag köpt den. Genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Offspring - Americana, nångång på 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Till mig själv, aldrig. Till syrran, ~1 år sen, nån madonna cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 4 Horsemen - Unholy Ressurrection Rätt medelmåttig egentligen, men stöder artisterna Genre? Horrorcore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Wednesday 13 - Fang Bang eller Iron Maiden - A Matter Of Life And Death, kommer inte ihåg vilken jag köpa senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Robbie Williams - Live summer 2003 och Rammstein - Rosenrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Har bara köpt en skiva..Men de va KoRn - See You On The Other Side EDIT: funderar på att köpa Hammerfalls nya Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Rage against the machine - Deras första album då'rå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag har aldig köpt en skiva, jag har fått eller skaffat på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Eddie Meduza - Dance mix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag har aldig köpt en skiva, jag har fått eller skaffat på annat sätt. Och du skriver det i tråden som heter "senaste skivköp" därför att...? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Och du skriver det i tråden som heter "senaste skivköp" därför att...? En fråga jag också undrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Och du skriver det i tråden som heter "senaste skivköp" därför att...? Därför att ni måste få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Därför att ni måste få veta. ...Att du laddar ner all din musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Därför att ni måste få veta. Att du inte har upplevt den gulliga känslan av att slita av plasten på ett skivfodral och bläddra igenom den lilla boken som finns där inne och njuta av skivans fantastiska utseende och rippa CDn till din dator för att dela med dig av den till tusentals andra som vill ha den skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts