LanceVanceDance Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Åh jag fick den jobbigaste upplevelsen aldeles nyss, spelade ett uppdrag i nåra timmar för jag fick aldrig till det wu-zi-mu tror jag det heter! Sen när jag klarat det och nåra uppdrag till laggade spelet och jag han inte spara, nu är allting borta och jag undrar om nån har en savegame nåttupdrag framåt!? Snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Vaddå, ett enda uppdrag tog dig flera timmar? Och du vill bygga om hela din CJ, bara för att du inte vill köra om uppdraget? Jag förstod inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVanceDance Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Aaa, jag körde alltid ner i vattnen osv, sen segade jag på ass mycket.. jaa, jag orkar inte bry mig om han har andra kläder eller sånt? Edit: Alltså jag behöver en sparning efter det uppdraget för bilen som jag änvände råka jag paja med en editor så jag kan nog inte klara om racet:P Redigerad 25 oktober, 2006 av LanceVanceDance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Ok. Nej jag har nog ingen sånt. Tyvärr. Offtopic, sorry: Din sig ska egentligen vara såhär: One thing puzzling me, What's with 'Quentin!? I dunno, I always kinda liked it...Quentin Vance... Vance? Your name's Lance Vance? Hey! I got enough of that at school! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Aaa, jag körde alltid ner i vattnen osv, sen segade jag på ass mycket.. jaa, jag orkar inte bry mig om han har andra kläder eller sånt? Edit: Alltså jag behöver en sparning efter det uppdraget för bilen som jag änvände råka jag paja med en editor så jag kan nog inte klara om racet:P http://vladimir.skach.cz/sanandreas/ där har du sparningar till alla uppdrag,vet är bäst^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts