fido vercetti Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag har kommit till tredje uppdraget i the getaway black monday. När jag har kört en bit så kommer det plötsligt en "osynlig" vägg som man inte kan köra igenom. Vad är det för problem? Skivan iof repig men spelet har funkat bra såhär långt iaf. Skriver här för att jag förväntar mig mer svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fel forum kanske? Finns ett Getawy forum och antar att Black monday hör dit också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fel forum kanske? Finns ett Getawy forum och antar att Black monday hör dit också. Ja det gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Ingen har skrivit där på månader. Kan ni hjälpa mig istället för att klaga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kan ni hjälpa mig istället för att klaga? Klaga? Dom gav dig bara ett tillrättavisande, för att du postat i fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kan ni hjälpa mig istället för att TILLRÄTTAVISA mig då?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kan ni hjälpa mig istället för att TILLRÄTTAVISA mig då?! Tydligen inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Skivan är besatt, häng den eller något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Kan ni hjälpa mig istället för att TILLRÄTTAVISA mig då?! Javisst, så fort du lär dig skriva i rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts