I lol Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Mja. Så att alla hans inelvor förstörs. Sluta herma mig. Vad ska de egentligen få honom dömd för? Fattade inte det hela Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jävla fobeck. Gillar din signatur! --- Seriöst... har han vunnit i något mål? Lyssnar någon överhuvudtuget på snubben? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Sluta herma mig. Vad ska de egentligen få honom dömd för? Fattade inte det hela Domstolstrots, har jag för mig att det kallas. Brist på aktning för domstolen och deras beslut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Rätt många politiker som lyssnar på han ju. Som exempel Hillary Clinton och ett antal andra. Men hur som helst, hoppas han åker i fängelse Då skulle jag fira! . Finns ingen person just nu som jag hatar mer än Thomson. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Rätt många politiker som lyssnar på han ju. Som exempel Hillary Clinton och ett antal andra. Det är pga att Thompson går hem hos de ärkekonservativa och de kristna fundamentalisterna=Stora väljargrupper i USA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja, ping-pong var nog väldigt våldsamt på sin tid. kan man bli mer ägd än så? On-Topic: i feel happi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) ojdå, skulle qouta men slutade med den här kommentaren, kan någon ta bort den? Redigerad 9 maj, 2008 av svamp i skogen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Jag tror inte att Jack Thompson kommer att åka i fengelse, men han kan nog möjligtvis få lite böter. Erligt talat så tycker jag att han värkar helt knepp i skallen och låter som ett litet barn när han säger saker som "You want to play hardball?" Och jag er smart nog att inte merka att det er en två år gammal topic. Report får det bli. Redigerad 9 maj, 2008 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 2 år gammal tråd och han fick aldrig fängelse. Det får dock denna tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts