Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag känner spamrisk i denna, men låter bli att säga nåt mer om den saken. Försök hålla tråden ren, bara. Btw så är jag kille. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag känner spamrisk i denna, men låter bli att säga nåt mer om den saken. Försök hålla tråden ren, bara. Btw så är jag kille. Helt rätt. Man kan starta en tråd om precis vad som helst bara det är ett ämne som är tillåtet och går att föra en diskution om.Vilket detta inte är. Man kan inte diskutera hurvida man är en tjej eller kille så allt annat för utom Ja och Nej svar leder till spam. Nästa gång ni startar en tråd, tänk efter om det är om ett ämne som man kan diskutera. Ta vad som helst, "vad är godast, äpple eller banan" tex. Lås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Senast jag kollade innanför byxorna så fann jag där en snopp! Vote: Kille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag är en Hane. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag är en Hane. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför fler såna här trådar? finns inte många tjejer här. helt onödig tråd egentligen VOTE: kille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Senast jag kollade var jag kille. Fan, den skulle jag dra Jo, jag e kille. ...och priset för onödigaste tråd går till..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ok jag e tjej, vill inte va ensam då , lämnar forumet Sexism i sitt esse. Från en kvinna nonetheless. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Med en liten kniv och lite innelvor vore jag nog tjej.. Vote: kille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Old shit.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts