Corleone Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Fråga numero ett: Är du en spamer? (Jag svarar 'ibland') Fråga numero två: Vem är forumets S-spamer? (Jag svarar, aningen osäkert, 'StellHell') Posta eller dö! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vad e de roliga med att spamma kan ju din nästa tråd heta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vad e de roliga med att spamma kan ju din nästa tråd heta.. Det är väl du som brukar stå för sådana trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Arvtagare vettu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vad e de roliga med att spamma kan ju din nästa tråd heta.. Varför, när du kan ge oss svaret redan nu? Nä, nu var jag taskig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Arvtagare vettu ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 ? Ehum...ja...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ehum...ja...? Vad menar du med arvtagare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Detta är oxå spam. Varför skriver ni? Och Vår herre kristus nedstiger och låser det himmelska låset med den välsignade nyckeln... Redigerad 24 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Arvtagare vettu Skulle tro att det inte Finns någon "arvtagare" som kan komma upp till din nivå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Svar numero ett: Är du en spamer? (Jag svarar 'ibland') Svar numero två: Vem är forumets S-spamer? (Jag svarar, aningen osäkert, 'Corlenoe') Får man inte svara på vem som är M-spamer också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vem är forumets Snut-spamer?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vad menar du med arvtagare? Ja efter som jag ska dra mig ur detta forum så...Igenkligen menade jag ingenting ...vissa e bra sega Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Utifall tråden låses pga. spam, håller jag er, xxx-killen och Archemra, som ansvariga. Och SlewME, varför envisas du med att i förlöjligande syfte småhärma det jag skriver? Högst fånigt. Hitta en ny gimmick istället. Om du sedan kan säga vem som är forumets spamer med stort "M", så varsågod. Redigerad 24 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja efter som jag ska dra mig ur detta forum så...Igenkligen menade jag ingenting ...vissa e bra sega Jag tror inte det är jag som är seg, utan det är nog du som är otydlig. Fråga numero ett: Är du en spamer? (Jag svarar 'ibland') Fråga numero två: Vem är forumets S-spamer? (Jag svarar, aningen osäkert, 'Vad är en S-Spamer? ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag håller er, xxx-killen och Archemra, ansvariga om tråden låses pga. spam. Och SlewME, varför envisas du med att i förlöjligande syfte småhärma det jag skriver? Högst fånigt. Hitta en ny gimmick istället. Faktum är att jag tyckte att det var utmärkt att kopiera det du skrev? och fylla i med mina åsikter? Instämde i det mesta faktiskt - förutom det med stellhell. Kan du svara på vad du menar med "s-spamer" ? Edit: Herregud vad massa slarvfel >.<. (Redigerat 5 gånger nu) Off topic: När Fröken frågar hur många i klassen som ber aftonbön, räcker alla upp handen utom Pontus. -Behöver du inte guds beskydd, Pontus? -Nä, jag bor så nära polisstationen. HAha Redigerad 24 oktober, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Faktum är att jag tyckte att det var utmärkt att kopiera det du skrev? och fylla i med mina åsikter? Instämde i det mesta faktiskt - förutom det med stellhell. Kan du svara på vad du menar med "s-spamer" ? Fårlåt mig. Tog halset över huvet en aning. S-spamer är en småhipp omskrivning av "[insert valfri sak här]valfri sak[/insert valfri sak här] med stort [insert valfri bokstav här]valfri bokstav[/insert valfri bokstav här]". No political intentions, alltså. Redigerad 24 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Come on guys... Detta är inte lite dåligt detta är jätte dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts