eez Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hejsan! Jag tänkte göra en backup på hela GTA:SA och de skulle ta 10 minuter... Medans så tänkte jag ficka nya Ocrams mappen men då tänkte jag lite konstigt och då råka jag ändra och sen så skulle jag testa om mappen funka men då lagga datan sönder så jag fick starta om men då hadde jag ingen backup -.- Så kan nån fixa main.scm filen till mig? PS. Jag hittade inget request forum + Backuppen i filarkivet funkar inte ( Jag har läst hur man ska göra och jag är inte dum, Har fan suttigt vid datorn dag ut och dag in i 8 år) Tack på Förhand // eez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 PS. Jag hittade inget request forum + Backuppen i filarkivet funkar inte ( Jag har läst hur man ska göra och jag är inte dum, Har fan suttigt vid datorn dag ut och dag in i 8 år) Då borde du slita dig ifrån den, gå till skolan och lära dig svenska. Sen kan du komma tillbaka och fråga vad du nu frågar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Är det den här du menar? main.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Installera om löser alla problem , Saves finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ta det i den här tråden i framtiden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30037 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts