blood_net Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ni vet när man ska hämta bilar till hamnen i San Fierro, där hittar inte jag den här bilen som heter euro, jag vet hur den ser ut men jag hittar aldrig den och jag har aldrig gjort det innan, finns den på bågot hemligt ställe för den tycks inte köra på vägarna Snälla hjälp mig!" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Det finns en klistrad topic med användbara länkar, bl.a. var vilka bilar står parkerade tror jag. Den brukar köra runt vid the strip i LV hos mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Den står parkerad vid ingången till något stort hus i Las Venturas, i närheten av the strip. Redigerad 24 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Den står parkerad vid ingången till något stort hus i Las Venturas, i närheten av the strip. Pyramiden om jag inte misminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Bild. Postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Bild. Postcount +1 Han undrar ju vart den finns. Postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Han undrar ju vart den finns. Postcount +1 Ah, jag läste första inlägget för några dar sen och trodde att han inte alls visste hur den såg ut. Postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blood_net Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Den står parkerad vid ingången till något stort hus i Las Venturas, i närheten av the strip. Tack så Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag ber om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men jag vill inte göra en ny och denna tråden har nästan samma ämne som det jag vill rpata om . När man ska slänga upp bilar på den stora båten i SF, är det något speciellt uppdrag man måste ha gjort för att det ska funka, eller r det bara vissa dagar det går ? Åkte dit nyss, och det är ingen skyld med vilka bilar som ska fraktas på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag ber om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men jag vill inte göra en ny och denna tråden har nästan samma ämne som det jag vill rpata om . När man ska slänga upp bilar på den stora båten i SF, är det något speciellt uppdrag man måste ha gjort för att det ska funka, eller r det bara vissa dagar det går ? Åkte dit nyss, och det är ingen skyld med vilka bilar som ska fraktas på.. Du måste ha köpt Wang Cars som ligger tvärs över gatan från garaget, sen är det typ 3 uppdrag där som går ut på att du hämtar bilar som står på en annan lista, sen i sista uppdraget där kommer du få veta hur du gör för att få tillgång till import/export. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du måste ha köpt Wang Cars som ligger tvärs över gatan från garaget, sen är det typ 3 uppdrag där som går ut på att du hämtar bilar som står på en annan lista, sen i sista uppdraget där kommer du få veta hur du gör för att få tillgång till import/export. Så var det. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Så var det. Tack så mycket Det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts