Jump to content

Euro!

Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Jag ber om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men jag vill inte göra en ny och denna tråden har nästan samma ämne som det jag vill rpata om :ermm: .

När man ska slänga upp bilar på den stora båten i SF, är det något speciellt uppdrag man måste ha gjort för att det ska funka, eller r det bara vissa dagar det går ? Åkte dit nyss, och det är ingen skyld med vilka bilar som ska fraktas på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ber om ursäkt för att jag drar upp en gammal tråd, men jag vill inte göra en ny och denna tråden har nästan samma ämne som det jag vill rpata om :ermm: .

När man ska slänga upp bilar på den stora båten i SF, är det något speciellt uppdrag man måste ha gjort för att det ska funka, eller r det bara vissa dagar det går ? Åkte dit nyss, och det är ingen skyld med vilka bilar som ska fraktas på..

Du måste ha köpt Wang Cars som ligger tvärs över gatan från garaget, sen är det typ 3 uppdrag där som går ut på att du hämtar bilar som står på en annan lista, sen i sista uppdraget där kommer du få veta hur du gör för att få tillgång till import/export.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor